וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות מזעזעת בכת: "הורה למרוח על הילדים צואה"

קובי מנדל

12.6.2013 / 12:12

תושב מג'דל כרום שנעצר לפני כשלושה שבועות, נאשם כי הורה להוריהם של 22 ילדים להתעלל בהם ואף תקף אותם בעצמו. בין היתר הורה לכלוא ילדים בשירותים למשך שבועיים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

(דיון בהארכת מעצר החשוד לפני כשלושה שבועות)

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום על מסכת התעללויות מזעזעת ב-22 ילדים, תושבי מג'דל כרום במשך כ-10 שנים בידי הוריהם, זאת, על פי הוראות שקיבלו ממוניב פרחאת ששימש ראש כת אליה השתייכו ההורים. כתב האישום נגד פרחאת שנעצר לפני כשלושה שבועות, כולל בין היתר אישומים של תקיפת קטין או חסר ישע, שידול לכליאת שווא, שידול להתעללות בקטין או בחסר ישע, התעללות בקטין או בחסר ישע, מעשים מגונים ועבירות נוספות.

חשיפת כת במג'דל כרום ביהמ"ש נצרת. הארכת מעצר. מאי 2013. אדריאן הרבשטיין
נאשם בהתעללות בילדים. פרחאת בדיון הארכת מעצרו לפני כשלושה שבועות/אדריאן הרבשטיין

בכתב האישום שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז חיפה נטען שפרחאת בן ה-57 עמד בראש קבוצה הקרויה "ג'מאעת מוניב", שכללה חמש משפחות המתגוררות בשכנות במג'דל כרום, ונהגה להיפגש מספר פעמים מידי שבוע. במהלך המפגשים, היה הנאשם מעביר להם שיעורי דת ותפילה וחברי הקבוצה היו מתייעצים עמו בענייני יחסיהם האישיים וחינוך הילדים.

במהלך השנים, התבסס מעמדו של הנאשם כמנהיגה הרוחני של הקבוצה, וחברי הקבוצה סרו למרותו של הנאשם ונהגו על פי הוראותיו והנחיותיו, לרבות בענייני חינוך ילדיהם. הנאשם הורה ודרש מחברי הקבוצה להעניש את ילדיהם, כיום בגילאי 8-31, בעונשים גופניים מזעזעים שכללו בין היתר מכות באמצעות חפצים, עונשי כליאה ממושכים בשירותים או בחדר למשך מספר ימים, עונשים שכללו מריחת צואה על גופם של הילדים, מניעת אוכל ושתייה מהם.

כתב האישום מתאר כיצד פרחאת נהג לתקוף את הילדים ולהתעלל בהם פיזית ונפשית בצוותא עם חברי הקבוצה. האישום מתאר כיצד הנאשם הכה את אחד הילדים במחבט שטיחים, סטר לילד אחר, ובאירוע אחר נכלאו על פי הוראתו שני אחים, כיום בני 18 ו-20, בשירותים בביתם למשך שבועיים בהם אכלו כמות קטנה של מזון. כמו כן, הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים בכמה הזדמנויות באחת האימהות לעיני חברי הקבוצה. בין היתר הורה לאם להסיר את בגדיה ואיים להחדיר מקל לאיבר מינה בשל טענה ששיקרה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully