וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצחת הסקסית": "מעולם לא השתתפתי באורגיה"

אמנדה נוקס, שהורשעה וזוכתה מרצח שותפתה לחדר תוך תקיפה מינית, תעמוד בקרוב למשפט חוזר. רגע לפני, היא מבקשת לכפור בתדמית שנוצרה לה: "לא לבשתי בגדי עור ולא אחזתי שוט"

היא הורשעה ברצח, זוכתה ובקרוב ייפתח מחדש משפטה. אבל לאמנדה נוקס, שזכתה לכינוי "הרוצחת הסקסית" מפריעה בעיקר התדמית, השגויה לטענתה, שנוצרה לה. בראיון לרשת סי.אן.אן מבהירה מי שישבה שנתיים בכלא האיטלקי לאחר שהורשעה ברצח חברתה הסטודנטית הבריטית מרדית' קרצ'ר, כי אינה מי שחושבים שהיא. "מעולם לא לבשתי בגדי עור ואחזתי בשוט", היא אומרת. "מעולם לא השתתפתי באורגיה".

אמנדה נוקס מגיעה לערעור במשפט על רצח מרדית' קרצ'ר באיטליה. AP
פוחדת לחזור לאיטליה. נוקס/AP

בדצמבר 2009 הורשעו נוקס ובן זוגה לשעבר, רפאל סולסיטו, ברצח קרצ'ר, תוך תקיפה מינית. נוקס נשלחה ל-26 שנות מאסר ואילו סולסיטו נידון ל-25 שנים בכלא. נאשם שלישי בפרשה, סטודנט מחוף השנהב בשם רודי הרמן גואדה, נשלח במשפט נפרד ל-16 שנות מאסר. אלא שכשנתיים לאחר גזר הדין, באוקטובר 2011, קיבל בית המשפט את ערעורם של השניים וקבע כי העדויות בתיק אינן אמינות. בחודש מרץ האחרון הפך בית המשפט העליון באיטליה את ההחלטה לזכות את השניים והורה לקיים משפט חוזר בפרשה שהסעירה את איטליה בשנים האחרונות.

"אין שום ראיות נגדי"

רגע לפני פתיחת התיק מחדש באיטליה, מספרת נוקס על החשש לעבור מחדש את המשפט. "אני פוחדת לחזור לשם" אומרת נוקס. "באיטליה, אנשים חושבים שזה יהיר מצדי לשבת בארצות הברית, להוציא ספר ולהגן על עצמי. ראשית, אני חושבת שזה מאוד לא הוגן מפני שיש לי את הזכות להגן על עצמי. אף אחד לא יכול לבקש ממני פשוט לשתוק כי זה נוח. במקביל, אני רוצה להוכיח להם שאכפת לי ממה שקורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

נוקס מותחת ביקורת על ההחלטה לערוך לה משפט מחודש. "אני חושבת שזה מדהים שלמרות המחסור המוחלט בראיות שמקשרות אותי לרצח הזה, אני עדיין עומדת למשפט על סמך ציפיות בלתי סבירות ובלתי מציאותיות של איך אישה צעירה הייתה צריכה להגיב לסיטואציה איומה כזו", היא מסבירה. "אף אחד לא יודע כיצד יגיב לסיטואציה נוראה כזו עד שזה לא יקרה לו". לדבריה, היא לקחה קשה את מות שותפתה לחדר. "בכיתי. הייתי נסערת. הייתי מפוחדת. וכל הרגשות האלה יצאו ממני".

"אין שום ראיות נגדי", היא מבהירה. "לא נכחתי בזירת הפשע. פשוט לא". היא מכחישה מכל וכל את הטענות לפיהן לקחה חלק במין קבוצתי. "לא לבשתי בגדי עור ולא אחזתי שוט. לא עשיתי זאת מעולם. אף פעם לא השתתפתי באורגיה", מדגישה נוקס. "אף אחד לא אמר אף פעם שלקחתי חלק בפעילות מינית סוטה. אף אחד משותפיי לחדר, אף אחד מחבריי, אף אחד מהאנשים שהכירו אותי שם (באיטליה). זה פשוט המצאה של התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully