וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: "השמנה והיפה" – גרסת העולם הערבי

1.3.2013 / 8:15

אליאנה נעמה, בת 21 מלבנון, עשתה אתמול היסטוריה כשקטפה את התואר היוקרתי. כשנשאלה אם תסכים לרזות עבור גבר, גילתה כי כבר דחתה על הסף דרישה מסוג זה. צפו בהן רוקדות

צילום: רשת חדשות מקומית, עריכה: רן מנחם

בפעם הראשונה בעולם הערבי נערכה אתמול (רביעי) בלבנון תחרות מלכת היופי השמנה. עשר מתמודדות ממדינות ערביות שונות השתתפו בתחרות שהתקיימה בביירות ושודרה בערוץ LBC. אל המקום הראשון והמכובד הגיעה אליאנה נעמה, לבנונית בת 21 השוקלת 110 קילוגרמים וגובהה 170 סנטימטרים. כשנשאלה הזוכה אם תסכים להוריד במשקל עבור בן זוגה, הפתיעה וסיפרה כי בעבר ביקש ממנה גבר לעשות כן, אולם היא דחתה זאת על הסף. לדבריה, היא "רוצה ששותפה לחיים יאהב את נשמתה ואת אופייה, ולא את חיצוניותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטרת התחרות: לחוש נוח עם המשקל ולשפר את הביטחון העצמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני הגיעה יפהפייה-מלאה נוספת, זינה הדהבלי מטוניסיה, ואחריה – דוניה קמאנה מלבנון. באירוע לקחו חלק נשים מטוניסיה, מרוקו, מצרים, ירדן ולבנון. מארגני התחרות, שהתקיימה זה מכבר במדינות רבות ברחבי העולם, הסבירו כי מטרת היוזמה היא לאפשר לנשים ערביות הסובלות מעודף משקל לחוש נוח יותר עם משקלן ולשפר את הביטחון העצמי שלהן. משקלן הממוצע של המתמודדות בתחרות, בנות 42-21, נע בין 80 ל-130 קילוגרמים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
תחרות מלכת היופי השמנה. צילום: תחנת טלוויזיה מקומית, צילום מסך
20% נקבעו על סמך המראה בשמלת ערב/צילום מסך, צילום: תחנת טלוויזיה מקומית

בתחרות טענו כי החלטת השופטים התקבלה לאחר בחינת סט נוקשה של כללים. 20% מהשיקולים לבחירת המלכה התבססו על סגנון הלבוש של המתמודדות, 20% נוספים נקבעו על סמך חינניות הנשים בשעה שפסעו על המסלול בבגד ים. עוד 20% היו תלויים במראה של כל מתמודדת בשמלת ערב, ו-40% נוספים התבססו על התשובות שענו הנשים על שאלות השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully