וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: 12 חיילים נהרגו בפיגוע במטה מודיעין בתדמור

החיילים נהרגו בפיצוץ בו-זמני של שתי מכוניות תופת בעיר העתיקה, הנחשבת לאתר מורשת עולמי. על פי הדיווחים, משעות הבוקר נהרגו בקרבות בסוריה עשרות בני אדם

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

לפחות 12 אנשי כוחות הביטחון הסורים נהרגו היום (רביעי) בשני פיצוצים של מכוניות תופת שאירעו בו-זמנית סמוך למטה של המודיעין הסורי בדרום-מרכז העיר תדמור שבמחוז חומס. פעילים בארגון הסורי לזכויות האדם מסרו כי למעלה מ-20 חיילים נפצעו בתקרית, בהם כאלה שנפצעו באורח קשה. עוד דווח כי שמונה אזרחים נפצעו מירי שליווה את הפיצוצים.

האש בסוריה לא פוסקת: צבא אסד מפציץ בערים. רויטרס
שני הפיצוצים אירעו בו-זמנית/רויטרס

במקביל, דיווחו גורמים באופוזיציה הסורית על חילופי אש בעבאסין שליד דמשק, בקרבת מפקדות של כוחות הביטחון. כמו כן דווח על פיצוץ מכונית תופת בסמוך לבית ספר בבירה הסורית. רשת "אל-ערביה" דיווחה גם כי כוחות המורדים הפציצו את מעוז הצבא האחרון במחנה הפליטים ירמוכ, המיושב ברובו על ידי פלסטינים. בסך הכל, כך דווח, נהרגו מתחילת היום עשרות בני אדם ברחבי סוריה.

בתוך כך, נשיא מצרים מוחמד מורסי התייחס היום למלחמת האזרחים הנמשכת בסוריה, שבחודש הבא ימלאו שנתיים לראשיתה. בדברים שנשא בפתח ועידת המדינות האיסלמיות בקהיר, אמר מורסי כי מצרים נחושה לשים סוף למשבר בסוריה באופן מיידי. "אנו דוחים כל התערבות זרה בסוריה", הבהיר מורסי, שציין כי הפתרון למשבר צריך לכלול את כל הצדדים הפוליטיים במדינה. מורסי קרא לאופוזיציה הסורית שלא להצטרף ל"קואליציה הלאומית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully