וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: "מדוע סוריה לא מגיבה לתקיפה הישראלית?"

שר החוץ דאווטאולו ביקר את הנשיא אסד, ורמז כי הוא חתם על עסקה סודית עם ישראל. "למה הצבא הסורי, שבמשך 22 חודשים הורג חפים מפשע, לא מגיב? האם לא לשם כך הוא קיים?"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

(צפו בתיעוד תקיפת המתקן הסורי שמיוחסת לישראל)

שר החוץ של טורקיה, אחמט דאווטאולו, קרא היום (שבת) לנשיא סוריה בשאר אסד להגיב לתקיפה ליד דמשק שמיוחסת לישראל. "למה אסד לא זורק אבן לעבר ישראל, כאשר מטוסי קרב ישראליים טסו מעל ארמונו ושיחקו עם כבודה של מדינתו?", תהה דאווטאולו, לפי דיווח ב"הורייט".

"למה הצבא הסורי, שתוקף במשך 22 חודשים את בני עמו החפים מפשע - עם מטוסים מהאוויר, עם טנקים מהיבשה ובירי תותחים - לא מגיב לפעולה של ישראל?", הוסיף שר החוץ של טורקיה, שידועה בתמיכתה במורדים בשלטונו של אסד.

התחממות בגבול הצפון - כותרות אחרונות
פרשנות: אפילו תקיפה ישראלית לא תציל את אסד
"לסוריה ולחיזבאללה אין אינטרס לתקוף בישראל"
גנרל סורי שערק: "המתקן שהופצץ יצר נשק כימי"
צפו: תיעוד רגע ההפצצה של האתר הצבאי בסוריה
סוריה מודה: "ישראל תקפה מרכז מחקר ליד דמשק"
דיווח: "ישראל פגעה במטרה בגבול סוריה-לבנון"

סוריה התלוננה על התקיפה, בישראל שותקים. רויטרס
"האם הצבא הסורי לא נועד להגן על ארצו מתוקפנות שכזו?". תיעוד התקיפה/רויטרס

לדברי דאווטאולו, טורקיה לא תעמוד מנגד לנוכח תקיפה ישראלית בכל מדינה מוסלמית, כשהוא מאשים את הנשיא הסורי בחתימת הסכם סודי עם ישראל. "האם הצבא הסורי לא נועד להגן על ארצו ותושביו נגד סוג כזה של תוקפנות? למה שלא ישתמשו באותו הכוח נגד ישראל, בה הוא רואה אויב מיום הקמתה?", ביקר דאווטאולו.

המגזין האמריקני "טיים" דיווח אמש כי ישראל תקפה השבוע בלילה שבין שלישי ורביעי מספר מטרות בסוריה ולא אחת בלבד. זאת, בהתבסס על מידע מגורמים רשמיים במערב. לדברי אותם גורמים, לישראל אף ניתן "אור ירוק" מהממשל בוושינגטון לערוך תקיפות אוויריות נוספות בשטח סוריה.

עד כה דווח על תקיפה של מכון מחקר לפיתוח נשק ביולוגי ממזרח לדמשק, על רקע החשש כי ייפול לידיהם של מורדים איסלמיים הנלחמים בכוחותיו של נשיא סוריה, בשאר אסד. כמו כן דווח על תקיפה של שיירה שהובילה מערכות טילים מתקדמות נגד מטוסים שיועדו לארגון חיזבאללה. אלא שעל פי גורם מערבי, קיים מידע על תקיפה של מטרה אחת או שתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully