וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפעלול האווירובטי המסוכן שמסעיר את טקסס

סרטון שהועלה לרשת, בו נראה כלי טיס קל חולף במהירות עצומה סמוך לאדם על רכב שטח קטן, מעורר סערה גם ברשת. במינהל התעופה הפדרלי מנסים "להתחקות אחר פעולותיו של הטייס"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

הסרטון הבא, שעורר סערה בטקסס, כבר גרף 19 אלף צפיות ביו-טיוב. לא מדובר בתרגיל אווירובטי מתוכנן, אלא בפעלול מסוכן במיוחד שהצליח, ב-19 שניות, לזכות גם בתשומת לבו של מינהל התעופה הפדרלי.

בסרטון נראה כלי טיס קל טס במהירות עצומה וחולף מטרים ספורים לצד אדם הנוהג ברכב שטח קטן, מעין קורקינט חשמלי, כשהוא משאיר מאחוריו שובל של עשן. לפי כמה בלוגים והרשתות החברתיות, הפעלול היה אימון לקראת תכנית טלוויזיה עתידית בשדה התעופה העירוני בלנקסטר. בעיר לא ידעו על הכוונה לבצע את הפעלול, אך לאחר קבלת פניות מכלי התקשורת, נעשו ניסיונות לפנות לאדם שככל הנראה ישב בתא הטייס, אך ללא הצלחה.

סחרור מסוכן: כמעט ונפגע ממטוס. צילום מסך
אימון לקראת תכנית טלוויזיה עתידית/צילום מסך

מנכ"ל עיריית לנקסטר, מאולדין רוברטסון אמר כי הטייס לכאורה אכן מחזיק באישור אווירובטי ממינהל התעופה פדרלי. "אנו נדרשים לשמור עותק של מסמך האישור", הסביר. "וידאנו שהאישור נמצא בתוקף". ואולם, הוא סירב למסור את שמו של הטייס. מנגד, במינהל התעופה הפדרלי לא מצאו אישור דומה, ובעירייה מבהירים כי ישתפו פעולה עם המינהל "בהתחקות אחר פעולותיו של הטייס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully