וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטרים מניפים מונית כדי לחלץ צעיר לכוד

תושב רובע ברונקס בניו יורק תיעד מחלון ביתו חילוץ דרמטי: שוטרים שהוזעקו לזירת תאונה נאלצו "לשבור את הגב ואת הישבן" כדי להניף במו-ידם כלי רכב שצעיר נלכד תחת גלגליו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

שוטרים בניו יורק, שהוזעקו אמש (שני) לזירת תאונת דרכים ברובע ברונקס, נאלצו לגלות תושייה רבה כדי להתגבר על מצב יוצא דופן. צעיר כבן 19, תושב האזור, נפגע על ידי מונית אחרי שככל הנראה התפרץ אל הכביש, ונלכד מתחת לגלגלי כלי הרכב - מונית מסוג פורד במשקל 1,700 קילוגרמים.

בהיעדר מגבה למכונית (ג'ק), השוטרים נאלצו להרים במו-ידיהם את המונית כדי להגיע אל הצעיר הלכוד, וכעשרה שוטרים נדרשו כדי להניף באוויר את כלי הרכב הכבד ולהזיז אותו. רק לאחר מכן פונה הצעיר לבית החולים במצב אנוש. במשטרה העריכו כי לא יוגש כתב אישום נגד נהג המונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים מקיפים את המונית, שמשקלה 1,700 קילוגרמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנריקה אליאס, תושב אחד הבתים הסמוכים, תיעד את מאמצי החילוץ במצלמה של טלפון סלולרי. "הם הרימו אותה, לא היה בכלל ג'ק!", סיפר אליאס בהתרגשות. "הם השתמשו רק בידיים ובגב. הם הרימו את המכונית למעלה - והוציאו אותו. סמל המשטרה אמר להם: 'בואו נרים אותה', ואז הם עשו את זה. הם שברו את הגב ואת הישבן, ועשו את זה".

אליאס סיפר לכלי התקשורת המקומיים בניו יורק כי עיניו דמעו מול המחזה המרגש, שכן הוא עובד כנהג מונית למרות שתמיד חלם להיות שוטר. לדבריו, הוא התגייס לאקדמיה לשוטרים בשנות השמונים, אך פרש אחרי כמה חודשים. "זו הפעם הראשונה שאני מתחרט על כך", אמר. "השוטרים גרמו לי להתגאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully