וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוקנה הרשמי של קייט מידלטון נחשף בלונדון

11.1.2013 / 22:07

פחות משנתיים לאחר שנישאה לנסיך וויליאם, הוצב הדיוקן של הדוכסית מקיימברידג' בגלריה הלאומית בלונדון. מנהלת המוזיאון: "התחושה היא שאתה נמשך אל תוך העיניים שלה"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

פחות משנתיים לאחר שנישאה לנסיך וויליאם, הוצב היום (שישי) הדיוקן הרשמי הראשון של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, בגלריה הלאומית בלונדון, בריטניה. מידלטון, שרק ביום רביעי חגגה את יום הולדתה ה-31, היא אחת הנשים המצולמות ביותר בעולם. דיוקנה צויר על גבי בד קנבס גדול, שעל גביו היא נראית מחייכת חיוך קטן.

דיוקן ראשון של הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון הוצב בגלריה הלאומית בלונדון, 11 בינואר 2013. רויטרס
"תשומת לב לכל הפרטים". דיוקנה של מידלטון/רויטרס

"היא הייתה מאושרת, בעלה היה מאושר ומשפחתה הייתה מאושרת, ואני חושב שהם באמת התכוונו לכך, מה שגורם לי להרגיש טוב ורגוע", תיאר האמן פול אמסלי, שעמל רבות על הדיוקן המלכותי. "היא הייתה נפלאה בשתי הישיבות שהיו לנו, ובפגישות שהיו לנו היא הייתה חברותית להפליא, חמה ונדיבה ובאמת שניסיתי להביא זאת לידי ביטוי באיור. היא גורמת לך להרגיש כל כך בנוח. היא אדם נחמד להיות בחברתו ואני מתכוון לכך".

אמסלי סיפר על כברת הדרך שעבר עד להשלמת הדיוקן. "באופן מסורתי, קשה מאוד לעשות דיוקן מחייך, וזו לא הייתה התכנית המקורית שלנו", סיפר. "אך בדיונים עם גלריית הדיוקנים, הם הרגישו שזה יכול להצליח ולהראות את הטבע שלה – את האישיות שלה. החלטנו ללכת עם זה ואני סבור שזו הייתה ההחלטה הנכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיוקן ראשון של הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון הוצב בגלריה הלאומית בלונדון, 11 בינואר 2013. רויטרס
דיוקנה של מידלטון בגלריה הלאומית בלונדון/רויטרס

סנדי ניירן, מנהלת המוזיאון שבו הוצב הדיוקן, הביעה שביעות רצון מהתוצאה. "פול צייר אותה מביטה ישר ואתה נמשך אל תוך עיניה. אני אוהבת את התחושה הזו שאתה נמשך אל תוך העיניים שלה וזה יפה שיש סוג של ניצוץ בתמונה שלה", אמרה. "חלק ממה שהופך את זה לאיור ולא לתמונה הוא העומק בעבודה שנובע מתשומת לב קרובה לכל הפרטים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully