וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שלדים: אישה אספה גולגולות "לשם סיפוק מיני"

האספנית המשונה משבדיה הורשעה בכך שהביאה לביתה חלקים מגופות אדם לצורך "מטרות מיניות מגוונות". היא מצדה הסבירה כי היא מתעניינת בחקר עצמות. "אני עוף מוזר", היא הודתה

הסיפור הזה נשמע כמו פרק מקורי במיוחד מתוך סדרת אימה: בית המשפט במחוז גוטנבורג שבשבדיה שלח אתמול (שני) אישה בת 37 להסתכלות פסיכיאטרית ולתקופת מבחן, לאחר שהורשעה בכך שאספה בביתה גולגולות ועצמות אדם, וככל הנראה השתמשה בהם לצרכי סיפוק מיני.

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי לטענת התביעה, האישה, בעלת רקע של אבטלה ושימוש בסמים, עשתה שימוש בעצמות האנושיות ל"מטרות מיניות מגוונות". חרף החשדות המצמררים, הטענה בדבר נקרופיליה – משיכה מינית לגופות – נדחתה על ידי השופטים.

"הזזת חלקי גופות היא עבירה, באותה מידה שזו עבירה לאסוף חלקי גופות, לאחסנם בתיק ולסחור בהם. הנאשמת לא קיבלה כל היתר לעשות זאת", קבע בית המשפט. צוות השופטים ציין כי האישה עשתה בעצמות "שימוש לא הולם" ביודעין. אם לא די בעבירות יוצאות הדופן הללו, היא הורשעה גם בכך שהחזיקה ברשותה כלי נשק – העבירה היחידה שבה הודתה.

לנאשמת היו הסברים משלה לעובדה שהחזיקה בביתה שרידים של אנשים מתים. "אני מתעניינת בזיהוי פלילי ואני נלהבת מאוד מחקר עצמות", אמרה. האישה גם סיפרה אתמול לעיתון "גוטבורגס פוסטן" כי "יש לי תמונות של אנשים מתים". היא הכחישה את הטענות לפיהן עשתה שימוש מיני בעצמות, אך הסכימה כי התנהגותה חריגה מעט. "אני לא אומרת שאני האדם הכי נחמד או הכי טוב בעולם. אני עוף מוזר".

האישה שהפריעה לתנומת המתים נעצרה לפני כשלושה חודשים ושוחררה לביתה לפני כמה שבועות. התביעה טרם החליטה אם לערער על החלטת בית המשפט שלא לשלוח אותה למאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully