וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאות גברים תקפו מינית 3 נשים בכיכר תחריר"

ניר יהב

26.11.2012 / 17:50

העיתון המצרי אל-אהראם דיווח כי 300 גברים שהתקהלו במרכז קהיר והפגינו נגד הנשיא מורסי התנפלו על שלוש נשים. צלם של העיתון ניסה לתעד את התקרית אך הותקף גם הוא - ונמלט

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ברקע ההפגנות נגד הנשיא מוחמד מורסי, כ-300 גברים מצרים תקפו מינית שלוש נשים סמוך לכיכר תחריר שבבירה קהיר – כך דיווח היום (שני) העיתון המצרי "אל-אהראם". זהותן של המותקפות לא פורסמה ולא ידוע מה מצבן ומה אופי התקיפה. כמו כן, לא דווח אם בוצעו מעצרים בעקבות הפרסום על התקיפה ההמונית.

לפי הדיווח, התקיפה התרחשה מחוץ לכנסייה, המשמשת בימים אלה כבית חולים שדה, והנשים נמלטו לבניין סמוך. עוד דווח כי הגברים שתקפו את שלוש הנשים רדפו אחריהן, אולם עובדי הבניין נעלו את הדלתות ולא אפשרו להם להיכנס.

האירוע התרחש אתמול. העיתון דיווח הבוקר כי עשרות מפגינים נוספים, שהתקהלו בכיכר כדי למחות נגד הסמכויות שנטל הנשיא מורסי, היכו את הגברים שתקפו את שלוש הנשים במקלות ובאבנים, והסתירו אותן באוהלים הרבים שהוצבו במרכז כיכר תחריר. צלם עיתון "אל-אהראם" סיפר כי ניסה לצלם את התקרית, אך התוקפים איימו גם עליו, ואמרו לו שיהרסו את מצלמתו.

כיכר תחריר בקהיר. 26-25 בנובמבר 2012. רויטרס
כיכר תחריר בקהיר, לפנות בוקר/רויטרס

זו לא הפעם הראשונה שבה נשים מותקפות מינית, לאור יום, במהלך הפגנות שמתקיימות בלב קהיר. בין היתר, הותקפו גם עיתונאיות מערביות על ידי עשרות גברים מצרים, בהן עיתונאיות אמריקניות, בריטיות וצרפתיות.

ארגוני זכויות נשים דיווחו כי בשנה האחרונה הפכו הטרדות מיניות לדבר שבשגרה בקהיר, עד כדי כך שכ-80% מהנשים דיווחו שהוטרדו מינית על ידי גבר. הסיפור המוכר ביותר הוא כנראה זה של העיתונאית לארה לוגן, כתבת רשת סי-בי-אס, שהותקפה בקהיר על ידי 200 גברים, נאנסה והוכתה באכזריות.

לפני חמישה חודשים, קיימו כ-50 נשים הפגנה בקהיר בעקבות סדרה של תקיפות מיניות שהתרחשו במהלך הפגנות באותה תקופה. תוך זמן קצר, הותקפו המפגינות על ידי המון גברים זועם, שקרא נגדם קריאות ואף ניסה לתקוף אותן מינית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully