וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע בעזה וסימס: "אבא, היה בלגן, אבל אני בסדר"

יהושע בריינר

11.11.2012 / 0:28

בני משפחתו של לוחם גבעתי שנסע בג'יפ לעברו נורה טיל נ"ט באזור נחל עוז מיהרו לבית החולים באשקלון בעקבות הודעת בנם. "אתה מנסה לא לחשוב על אירוע כזה, להדחיק אותו"

צילום: דניאל בוק, שי מכלוף עריכה: טל רזניק

ארבעה לוחמי חטיבת גבעתי נפצעו אמש (שבת) לאחר שג'יפ הסיור בו נסעו סמוך לגדר המערכת ליד נחל עוז נפגע מטיל נ"ט. שניים מהלוחמים, שמצבם מוגדר קל ובינוני, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון והשניים הנוספים, שמצבם מוגדר קשה וקשה מאוד, פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

חילופי אש בדרום, נובמבר 2012. שי מכלוף
"הוא אמר: 'אין לכם בשביל מה לבוא'". פינוי הפצועים, הערב/שי מכלוף

בני משפחתו של הלוחם שנפצע באורח קל ומאושפז בבית החולים ברזילי מיהרו להגיע למקום מיד עם היוודע דבר האירוע. אביו של החייל, שנפגע מרסיסים ואף סובל מפגיעה בעור התוף, סיפר כי לאחר פגיעת הטיל שלח לו בנו מסרון בו כתב: "היה בלגן, אבל אני בסדר". "סמוך לשעה 17:00 שמעתי שנורה טיל על כוח צבאי בנחל עוז והרגשתי שמשהו לא בסדר ואז הוא שלח את ההודעה", שחזר האב. "אחר כך הוא התקשר ואמר שהוא פצוע קל ומפנים אותו לבית החולים. הוא אמר: 'אין לכם בשביל מה לבוא. הכל בסדר'".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"אני לא אדם דתי, אבל תודה לאל"

לדברי האב, בנו סיפר לו שישב במושב האחורי של הג'יפ ולכן הוא נפצע באורח חמור פחות משאר חבריו. "אני שואל את עצמי איך יכול להיות שטיל נ"ט פוגע בג'יפ וכולם יצאו בחיים. אני לא אדם דתי, אבל תודה לאל", אמר והוסיף כי בנו מרבה לשאול לשלומם של חבריו הפצועים. "אנו מקווים שהם יהיו בריאים. יש לי ארבעה בנים וכאב, אתה הכי חושש מאירוע כזה. אתה מנסה לא לחשוב עליו, להדחיק אותו".

במהלך שהותם של בני המשפחה בבית החולים נשמעה אזעקת צבע אדום, שהתריעה על נפילת הרקטות. "אני רוצה לומר לתושבי האזור שלא הבנתי איך הם חיים פה, אבל כל הכבוד", אמר האב.

רקטות גראד יורטו מעל אשקלון. דייב בוימוביץ'
תושבים ממהרים להיכנס לבית החולים ברזילי עם הישמע האזעקה, הערב/דייב בוימוביץ'

לאחר האירוע ובעקבות חילופי אש עם כוחות צה"ל מהם נהרגו ארבעה פלסטינים, ירו הפלסטינים מטח רקטות לעבר יישובי עוטף עזה ומצפון לאשדוד. הרקטות שוגרו לעבר יישובים בצפון חבל לכיש, כאשר מערכת כיפת ברזל יירטה שתיים מהן באזור אשקלון. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. רקטות נוספות התפוצצו במועצה האזורית אשכול, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. רקטה אחרת התפוצצה בשטח המועצה האזורית שער הנגב וגרם נזק לכלי רכב, אך לא היו נפגעים. עוד רקטה התפוצצה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

תושבי עוטף עזה הונחו להישאר במרחק של 15 שניות ממרחבים מוגנים. בתוך כך, ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון, החליט כי מחר לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך במועצה. באשדוד ובאשקלון החלטה האם לקיים את הלימודים כרגיל תתקבל בשעה 6:00 בבוקר. בנוסף הוחלט כי מעבר כרם שלום לא ייפתח מחר להעברת סחורות. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל לא יאפשר סיכון חיי האנשים המפעילים את המעבר על אף הדאגה להעברת סחורות כלכליות והומניטריות לתושבי רצועת עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully