וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מדהים: נחש פיתון בולע לטאה באורך 2 מטר

סדרה ארוכה של תצלומים שהועלו לרשת מציגה נחש זולל לטאת כוח ענקית באתר בנייה במערב אוסטרליה. הנחש לפת את הזוחל הגדול, חנק אותו בכוחו העצום - ובלע אותו בשלמותו

צילום: סרטון שהועלה ליו-טיוב

סדרה של כמה תצלומי טבע מאוסטרליה, שהועלו בימים האחרונים לרשת האינטרנט על ידי משתמש אנונימי, עוררה גלים עזים של תדהמה וגועל - לצד תגובות של טוקבקיסטים, שהשתאו עמוקות מחיי הטבע האכזריים – והפוטוגניים למדי.

בתמונות, שצולמו לכאורה בתאריך לא ידוע, נראה נחש פיתון ראש-שחור, נאבק בלטאה מסוג כוח (Monitor lizard), לטאה ענקית, שאורכה מגיע לעתים ליותר ממטר וחצי, ולמשקל של עד מאה קילוגרמים. הנחש, שנפוץ מאוד באוסטרליה, זכה לשמו בשל ראשו המבריק. הוא אינו ארסי וניזון לרוב מזוחלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר השיתוף הפופולרי Imgur העלה את סדרת התצלומים בסוף השבוע. התמונות הועלו על ידי אדם בשם "yvesva". לפי אותו משתמש/ת, התצלומים הועברו אליו מידיד, "שצילם אותן לפני חמש שעות".

יצוין כי התמונות דווקא אינן חדשות - הן הופצו כבר ב-2009 בכמה כלי תקשורת. בשעתו, נטען באוזני כתבים כי הן צולמו על ידי טרוור מקגוון, מהנדס אוסטרלי שעסק בעבודות כרייה במערב אוסטרליה. לדבריו, הוא ועמיתיו לעבודה הבחינו במקרה בנחש באתר הבנייה, והתבוננו בו בהשתאות כשהוא חונק את הלטאה ובולע אותה בשלמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully