וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה מציג: הדמיית מסלול הטיסה של המזל"ט

ניר יהב

12.10.2012 / 14:20

אחרי שנסראללה נטל אחריות לשיגור המזל"ט שיורט, בסרטון ששודר ברשת השייכת לארגונו, ניתן לראות לכאורה כיצד הוא טס מעל קו החוף של ישראל, ועובר מעל מכ"מים ובסיסים צבאיים

צילום: רשת אל-מנאר

יממה לאחר שמזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אישר כי ארגונו הוא ששיגר לישראל את המזל"ט שיורט בדרום הר חברון בשבוע שעבר, פרסמה הבוקר (שישי) רשת הטלוויזיה הלבנונית "אל-מנאר", השייכת לארגון הלבנוני, סרטון הדמיה שבו מוצג, לכאורה, מסלול טיסתו של המזל"ט. לטענת רשת הטלוויזיה הלבנונית, המזל"ט יצא מלבנון, וטס לכיוון דרום במקביל לקו החוף של ישראל. עוד נטען בסרטון כי כלי הטיס עבר מעל מכ"מים וחדר למה שחיזבאללה מכנה "המרחב המבצעי" שנמצא 150 קילומטרים מקו החוף של ישראל, ונמצא בשליטת חיל האוויר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרטון ההדמיה מציג, לכאורה, את מסלול טיסת המזל"ט מעל ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון מציין עוד כי המזל"ט עבר מעל מכ"מים שמוצבים בספינות ישראליות ואמריקאיות לאורך הים התיכון, וכן מעל אסדות הגז של ישראל. המל"ט גם חלף, כך נטען, מעל המכ"מ של כיפת ברזל, מבלי שזוהה, וכן עבר מעל בסיסי צה"ל, בדגש על בסיסים בדרום המדינה, בהם חצרים ובסיסי חיל אוויר נוספים, כמו גם מעל הכור בדימונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נסראללה: "המזל"ט - אירני שהורכב בלבנון"

כאמור, אתמול שודר ברשת "אל-מנאר" נאום של נסראללה, ובו הוא מסר את תגובתו הראשונה להפלת המזל"ט. כבר בתחילת נאומו, לקח נסראללה אחריות על שליחת כלי הטיס, וטען כי הארגון "עתיד להפתיע" את ישראל. "ידענו שיפילו את המטוס", אמר נסראללה, עם זאת, ציין כי ההישג המשמעותי ביותר הוא שכלי הטיס טס מרחק רב מעל אתרים חשובים ולאורך מסלול מלא מכ"מים.

לדברי נסראללה, כלי הטיס הוא מטוס אירני שיוצר בלבנון - ולא ברוסיה, בניגוד לכמה הערכות בישראל. לטענת נסראללה, המזל"ט עשה מרחק של מאות קילומטרים עד שחדר למרחב האווירי של ישראל. בנושא אחר, נסראללה ציטט את דברי צה"ל ומערכת הביטחון בישראל, לפיה כלי הטיס אותר כבר מעל הים, ושלל אותה לחלוטין. "הישראלים משקרים לבני עמם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully