וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: גובר החשד כי הילדה הנעדרת בווילס נרצחה

נמשכים החיפושים אחר אפריל ג'ונס מווילס. המשטרה הודיעה כי אדם שנעצר חשוד ברציחתה. הממלכה סוערת בגלל עיתונאית של רשת סקיי, שבישרה למתנדבים על החשד לרצח - בשידור חי

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: גדי וינסטוק

ממשיכים החיפושים אחרי אפריל ג'ונס בת החמש מווילס, בריטניה: לאחר שהמשטרה החליטה על הפסקת החיפושים בלילה, הם חודשו עם שחר בהשתתפות מאות מתנדבים וקצינים מומחים. אפריל נעלמה ביום שני לאחר שנראתה נכנסת לרכב בסמוך לביתה שבעיירה מקינלת'. אתמול (שישי) הודיעה המשטרה כי מארק ברידג'ר שנעצר בחשד למעורבות בהיעלמותה של הילדה, נחשד כעת ברציחתה. עם זאת, המשטרה עדיין מקווה למצוא את אפריל הקטנה בחיים.

"למרות התפתחויות בחקירה, אנו ממשיכים להתמקד במציאתה של אפריל והחיפושים נמשכים", אמר המפקח הבריטי איאן ג'ון. "ישנן שמונה קבוצות שוטרים ויותר מ-60 קצינים מומחים לחיפוש". ג'ון ציין כי בחיפושים לוקחים חלק גם צוותי כיבוי, אמבולנסים, משמר החופים, צוותים המתמחים בחיפוש בהרים ומתנדבים מרחבי המדינה.

סערה אתית סביב שידור מאזור החיפושים

התקשורת בבריטניה שמסקרת את הסוגיה בהרחבה יצאה נגד מגישת החדשות של רשת סקיי, קיי בורלי, שבישרה בשידור חי לשתי מתנדבות מקומיות שהשתתפו בחיפושים כי המשטרה סבורה שאפריל נרצחה. השתיים, חברות משפחתה של ג'ונס נראו המומות ופרצו בבכי למשמע הבשורה.

חבר מפלגת הלייבור, טום ווטסון, אמר כל בורלי כי היא "חסרת רגישות על גבול האכזריות". הרשת הוצפה בביקורת על בורלי, שהואשמה בכך שלא הייתה אתית בעבודתה כעיתונאית ובעמוד הוויקיפדיה שלה נכתב כי היא "עובדת במשרה חלקית כ-מוות". דוברת של רשת החדשות סקיי הגנה על המגישה ואמרה כי היא נאלצה להסביר על ההתפתחויות בפרשה ועשתה זאת ברגישות המירבית.

צפו בשידור השנוי במחלוקת (בסרטון - החל מדקה 01:00)

המשטרה כינסה ביום רביעי מסיבת עיתונאים במהלכה אישרה כי ברידג'ר הוא אכן החשוד שנעצר וביקשה את עזרת הציבור בהתחקות מהלכיו של האיש עד הרגע בו נעצר אמש. מפקח המשטרה רג בוואן הציג במסיבת העיתונאים תמונה של רכב הלנדרובר דיסקברי של החשוד. "מי שראה את הרכב, אני פונה לכל אחד שאולי ראה אותו או את הרכב בימים האחרונים. אנחנו בתהליך של השלמת הפרטים על תנועותיו מסביבות השעה חמש אחר הצהריים ביום שני עד לשלוש וחצי בצהריים ביום שלישי, כאשר מארק ברידג'ר נעצר". המפקח תיאר את לבושו של ברידג'ר בעת מעצרו וסיפר כי הרכב התגלה במוסך תיקונים מקינלת' אתמול אחר הצהריים. אמה של אפריל, קורל ג'ונס, פנתה אף היא אל הציבור במסיבת עיתונאים ובה התייחסה לראשונה להיעלמותה של בתה וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים.

קורל ג'ונס אמה של אפריל בת החמש שנעלמה, אוקטובר 12. רויטרס
הוריה של ג'ונס במסיבת עיתונאים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully