וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין נחקר בחשד שהתפלל בהר הבית בניגוד לחוק

2.10.2012 / 11:35

ראש חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד עוכב בידי שוטרים שהוציאו אותו מהמתחם, עליו חלים חוקי הווקף הירדני. פעיל ימין: "מתפללים ניסו לתקוף אותנו והמשטרה לא עשתה דבר"

פעיל הליכוד משה פייגלין עוכב לחקירה הבוקר (שלישי) בידי שוטרי תחנת ירושלים, בחשד שהתפלל ברחבת הר הבית בניגוד לחוקי הווקף הירדני חלים על המתחם, שמתירים את הכניסה אליו למתפללים מוסלמים בלבד.

פייגלין, ראש חטיבת מנהיגות יהודית במפלגת השלטון, הובא לחקירה במשטרת מרחב דוד, כשבמקביל קבוצת פעילים מתנועת "ארץ ישראל שלנו" ניסו להיכנס גם כן למתחם, כשלטענתם קבוצת מתפללים מוסלמים המתינה להם במטרה לתקוף אותם. "בכל חול המועד יש מנהג עלייה לרגל. כבר אתמול קיבלנו מידע לפיו קיימת כוונה לפגוע בנו, והמשטרה ידעה על זה - אך לא עשתה דבר", טען אסף פריג, אחד הפעילים שהגיעו למקום.

"הגענו כמה מאות ועלינו בקבוצות של 30, ברגע שעלינו קיבלו אותנו עשרות נשים מוסלמיות שצעקו לעברנו קריאות גנאי. התעלמנו מהן, ובליווי השוטרים המשכנו לצעוד. כ-50 מטרים מהמתחם, התגודדו עשרות ערבים וערביות שצעקו 'בדם ואש - את הר הבית נטהר', וגם 'אידבח אל יהוד', והמשטרה לא עצרה אף אחד מהם", טען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully