וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אשתו: "מוכן להודות בהכל"

24.9.2012 / 12:55

מרדכי חי קם על רגליו ופנה לשופט: "עבדתי קשה להקים בית אחרי שישבתי 14 שנה בבית משוגעים". חוות הדעת הפסיכיאטרית לא מצאה צורך בהמשך אשפוז. מעצרו הוארך בעשרה ימים

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בעשרה ימים נוספים את מעצרו של מרדכי חי, תושב הרצליה בן 64, החשוד כי רצח את אשתו השנייה בדירתם בשבוע שעבר, 21 שנה לאחר שרצח את אשתו הראשונה. באופן חריג, במהלך הדיון קם החשוד על רגליו, פנה לשופט, דניאל בארי, ואמר: "אני מוכן לשחזר ולהודות בהכל. עבדתי קשה להקים בית אחרי שישבתי 14 שנה בבית משוגעים".

חוות הדעת הפסיכיאטרית ראשונית, המתייחסת למחלת הנפש שליוותה את חי החל מהעבירה הראשונה ועד היום, הוגשה לשופט. מחוות הדעת עולה כי אין אינדיקציה לצורך בהמשך אשפוז. שיתוף הפעולה שלו היה חלקי בלבד, אולם הוא נמצא קוהרנטי והביע חרטה על מעשיו.

ביום שלישי האחרון, התקשר החשוד למוקד המשטרה, ודיווח כי דקר את אשתו למוות. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את האישה - אלסי לגונדאי בת ה-38, כשהיא ללא רוח חיים. חי נלקח לחקירה בתחנת גלילות, במהלכה התברר כי לפני 21 שנים הורשע ברצח אשתו הראשונה, אך נמצא לא כשיר לריצוי עונש מאסר ואושפז בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל במשך 14 שנים.

חשד כי בעל רצח את אשתו בהרצליה, ספטמבר 2012. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
זירת הרצח, בשבוע שעבר/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס

על פי עדותו, שני בני הזוג התעוררו לפנות בוקר, והתנהל ביניהם דין ודברים שבמהלכם הוא הלך למטבח, לקח סכין ודקר אותה מספר רב של דקירות בחדר השינה. ככל הנראה, במהלך האירוע הייתה בתם של השניים, בת ארבע, בחדרה, אבל הספיקה לראות את גופת אמה. השוטרים שהגיעו לזירה הזעיקו את שירותי הרווחה וכן חוקרת ילדים שגבתה את עדותה.

ילדי החשוד: "להרחיקו מהציבור עד יומו האחרון"

סנגורו של החשוד, עורך דין ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, אמר באותו יום כי "החשוד קשר עצמו למעשה הטרגי, והסביר כי במשך תקופה ארוכה חש מנוצל ונבגד בגין התנהלותה של אשתו. כאשר הטיח בפניה את חשדותיו, התנערה ממנו. אתמול, תחושות חוסר המנוחה הציפו אותו, ומכאן המעשה הנורא. מאחר שמדובר באדם שהוכח בעבר כי הוא סובל ממחלת נפש, ראוי שסוגיית מצבו הנפשי תתברר באופן יסודי גם הפעם, ואולי יתאפשר למצוא הסבר למעשיו הקשים".

ארבעת ילדיו מנישואיו הראשונים פרסמו הודעה לכלי התקשורת ובה הביעו זעזוע עמוק ממעשהו של אביהם, שרצח את אמם לפני למעלה משני עשורים. "אנו, ילדיו של מרדכי חי, מזועזעים מחלום הבלהות שהוא שחזור מצמרר של רצח אמנו היקרה, לפני 21 שנה", כתבו הילדים, והוסיפו כי הם מתנערים מאביהם, "ומקווים שהפעם לא יצליח לחמוק מעונש, אשר ירחיק אותו מהציבור עד אחרון ימיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully