וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נדרסה למוות על-ידי אוטובוס בפתח תקווה

23.9.2012 / 21:06

מחקירה ראשונית עולה כי האישה נפגעה מהאוטובוס כשחצתה את הכביש במעבר חצייה. מותה נקבע בבית החולים בלינסון. המשטרה בודקת האם התאונה נגרמה בשל אי ציות לרמזור אדום

תאונה קשה בפתח תקווה: אישה כבת 66 נדרסה הערב (ראשון) למוות על ידי אוטובוס ברחוב ז'בוטינסקי כאשר חצתה את הכביש במעבר חצייה. צוותי מגן דוד אדום ואיחוד הצלה הגיעו למקום ומצאו את האישה עם פגיעת ראש קשה. לאחר טיפול ראשוני במקום, היא פונתה לבית החולים בלינסון בעיר, ושם מתה מפצעיה.

מהמשטרה נמסר כי מהחקירה הראשונית עולה שבזמן שהולכת הרגל חצתה את הכביש, האוטובוס הגיע ממזרח למערב ופגע בה. בשלב זה נבדק האם התאונה נגרמה בשל אי ציות לרמזור אדום, והנהג נחקר במקום. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בפתח תקווה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפנות בוקר נהרג רוכב אופנוע כבן 29 מפגיעת רכב פרטי בנתיבי איילון לכיוון צפון, סמוך למחלף דב הוז. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. נהג הרכב הפוגע, צעיר כבן 22, נפצע באורח קל ופונה לבית החולים וולפסון בחולון.

אמש נהרגו שני גברים בשנות ה-40 לחייהם בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב סמוך לצומת תפוח שבשומרון. על פי החשד, התאונה נגרמה בשל חזירי בר שחצו את הכביש. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, בליווי מסוק, נאלץ לקבוע את מותם.

התאונה הקשה אירעה לאחר שאחד מכלי הרכב, שהגיע מכיוון הבקעה, התנגש חזיתית בכלי רכב אחר שבא מכיוון מערב. כתוצאה מההתנגשות נהרגו במקום שני הנהגים, תושבי האזור. סמוך לזירת התאונה נמצאו שני חזירי בר שמתו גם כן, מה שהעלה את החשד כי אחד מנהגי הרכב סטה לנתיב הנגדי לאחר שזיהה את בעלי החיים ממולו.

עוד בנושא
שני הרוגים בתאונת דרכים בשומרון: "בגלל חזירי בר"
15 פצועים, בהם שלושה בינוני, בתאונה בצומת גולני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully