וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בתאונת דרכים בשומרון: "בגלל חזירי בר"

יהושע בריינר

22.9.2012 / 21:38

תאונה חזיתית אירעה בין שני כלי רכב, סמוך לצומת תפוח, לאחר שככל הנראה סטה אחד הרכבים מנתיבו לאחר שהבחין בחזיר בר חוצה את הכביש. צוות מד"א קבע את מות הגברים, כבני 40

שני גברים בשנות ה-40 לחייהם נהרגו בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב, שאירעה הערב (שבת) סמוך לצומת תפוח שבשומרון. על פי החשד, התאונה נגרמה בשל חזירי בר שחצו את הכביש. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, בליווי מסוק, נאלץ לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

התאונה הקשה אירעה לאחר שאחד מכלי הרכב, שהגיע מכיוון הבקעה, התנגש חזיתית בכלי רכב אחר שבא מכיוון מערב. כתוצאה מההתנגשות נהרגו במקום שני הנהגים, תושבי האזור. סמוך לזירת התאונה נמצאו שני חזירי בר שנהרגו גם כן, מה שמעלה את החשד כי אחד מנהגי הרכב סטה לנתיב הנגדי לאחר שזיהה את בעלי החיים ממולו.

מכיוון שמדובר בכביש ללא תאורה, במועצה האזורית שומרון מפנים אצבע מאשימה בתאונה לפלסטינים תושבי האזור, שגונבים לדבריהם חלקי מתכת מעמודי תאורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המועצה האזורית מאשימה את הפלסטינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רעות אהרוני, פרמדיקית מתחנת מד"א ירקון שהייתה בצוות שהגיע ראשון למקום התאונה, מספרת כי זירת האירוע הייתה קשה במיוחד. "בפועל שני הנהגים נמצאו ללא רוח חיים", אומרת אהרוני, "כאשר שני כלי הרכב נפגעו בצורה קשה במיוחד. רק כעבור 20 דקות הצליחו הכוחות לחלץ את אחד הנהגים. בנוסף לכך, היו שני חזירי בר שנפגעו בכל אחד מצדי הכביש". לדבריה, קשה מאוד לדעת מה בדיוק היה שם, אבל ברור שעוצמת הפגיעה בכלי הרכב הייתה חזקה במיוחד.

דוד שטיינהרטר חובש "איחוד הצלה" שהוזעק למקום, סיפר: ''כשהגעתי לזירה נתקלנו בתאונה חזיתית קשה לאחר ששני חזירי בר שחצו את הכביש גרמו לתאונה הקשה, למרבה הצער לא הצלחנו להציל את חיי הנהגים שנלכדו ברכבם ולאחר חילוץ ממושך, הם הוצאו מהרכב ללא רוח חיים''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully