וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגור החשוד ברצח אשתו: "אפשרות שלא יועמד לדין"

18.9.2012 / 23:22

מעצרו של מרדכי חי הוארך ב-6 ימים והוא יישלח להסתכלות פסיכיאטרית. פרקליטו של החשוד, שהורשע ברצח אשתו הראשונה ואושפז במוסד פסיכיאטרי בשל כך. "הוא ניסה להיפרד ממנה"

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

בית משפט השלום בתל אביב האריך הערב (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של החשוד ברצח אשתו בדירתם בהרצליה הבוקר. במקביל, התיר בית המשפט לפרסם את שמו של החשוד - מרדכי חי, שהורשע גם ברצח אשתו הראשונה לפני 21 שנים, והורה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

החשוד ברצח אשתו בהרצליה מובל להארכת מעצר. דרור עינב
יישלח, בשנית, להסתכלות פסיכיאטרית. החשוד בבית המשפט, הערב/דרור עינב

"אני סבורה שקיים חשד סביר ומבוסס כדבעי לביצוע העבירה", סיכמה השופטת מעיין בן ארי את הדיון בהארכת המעצר, אך סירבה להיענות לדרישות המשטרה – שביקשה להאריך את מעצרו של החשוד ב-15 ימים. החשוד טען בדיון כי הוא סובל מפצע דקירה, אך לא ברור אם מדובר בדקירה עצמית או בדקירה שנגרמה כתוצאה ממאבק עם אשתו המנוחה.

סנגורו של החשוד, עורך הדין ניר אלפסה מהסניגוריה הציבורית, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות בתום הדיון בהארכת המעצר כי ייתכן וגם הפעם, בדומה לרצח אשתו הראשונה, חי לא יימצא כשיר לריצוי עונש מאסר. "יש סיכוי שגם הפעם מצבו הנפשי יוביל לכך שלא ניתן יהיה להעמידו לדין", אמר והוסיף כי מרשו ניסה בעבר להגיש בקשה לבטל את האשרה של אשתו, אזרחית הפיליפינים, בניסיון להיפרד ממנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הבוקר התקשר החשוד, בן 64, למוקד המשטרה ודיווח כי דקר למוות את אשתו. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את האישה - אלסי לגונדאי בת ה-38, כשהיא ללא רוח חיים. החשוד נלקח לחקירה בתחנת גלילות, במהלכה התברר כי לפני 21 שנים הורשע ברצח אשתו הראשונה, אך נמצא לא כשיר לריצוי עונש מאסר ואושפז בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל במשך 14 שנים.

חשד: גבר דקר את אשתו למוות בדירתם. דניאל בוק
לגונדאי נרצחה לעיני בתה בת הארבע. זירת הרצח, הבוקר/דניאל בוק

ארבעת ילדיו מנישואיו הראשונים של חי פרסמו הערב הודעה לכלי התקשורת ובהם הביעו זעזוע עמוק ממעשהו של אביהם, שכאמור הורשע ברצח אמם לפני למעלה משני עשורים. "אנו, ילדיו של מרדכי חי מזועזעים מחלום הבלהות, שהוא שחזור מצמרר של רצח אמנו היקרה, לפני 21 שנה", כתבו הילדים שהוסיפו כי הם מתנערים מאביהם, "ומקווים שהפעם לא יצליח לחמוק מעונש, אשר ירחיק אותו מהציבור עד אחרון ימיו".

הילדים הוסיפו והביעו צער על מותה של אשת אביהם והבהירו כי יאבקו למען עתידה של אחותם למחצה בת הארבע, שהייתה בדירה בשעת המעשה. "אנו מבכים את מותה של אלסי, שהייתה מלאך שאבינו לא היה ראוי לאהבתה. כרגע, כל מעייננו להבטחת שלומה ורווחתה של אחותנו למחצה, אשר אנו מתכוונים להבטיח את עתידה. בניגוד לפרסומים, יש שיתוף פעולה בינינו ובין גורמי הרווחה והילדה נמצאת במקום הבטוח ביותר עבורה כרגע, לשביעות רצוננו המלאה", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully