וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת לוב: "נעצרו חשודים בתקיפת הקונסוליה"

ניר יהב

13.9.2012 / 19:47

התפתחות בחקירת המתקפה שבמהלכה נרצח השגריר האמריקני. ראש הממשלה, אבו שקור: בכוונתו לעצור חשודים נוספים, יש לנו תמונות ושמות. לא נמסר לאיזה ארגון שייכים העצורים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ראש ממשלת לוב, מוסטפא אבו שקור, אמר היום (חמישי) כי הושגה התקדמות בחקירת המתקפה על הקונסוליה האמריקאית בבנגזי. "יש לנו תמונות ושמות. עצרנו חשודים ובכוונתנו לעצור חשודים נוספים", אמר בהודעה רשמית. סגן שר הפנים, וניס שריף, סירב למסור פרטים לגבי העצורים ולאיזו תנועה הם משתייכים. "איני רוצה שהדבר יפגע בחקירה", אמר בריאיון לסוכנות הידיעות הצרפתית.

הקונסוליה האמריקנית בבנגזי עולה באש אחרי מתקפה משולבת של חמושים. לוב, 11 בספטמבר 2012. רויטרס
חשודים ראשונים בתקיפה. הקונסוליה ההרוסה בלוב/רויטרס

המהומות ברחבי העולם הערבי נמשכות זה שלושה ימים, במחאה על הפצת הסרט "תמימות המוסלמים", ככל הנראה בהפקה האמריקנית. הסרט מכפיש את דת האיסלם ואת הנביא מוחמד. עיקר ההפגנות היו היום במצרים, בתימן ובתוניסיה. אש נורתה לעבר מפגינים בצנעא מול השגרירות האמריקנית. מפגין אחד או שניים נהרגו. בקהיר נפצעו מפגינים כשניסו לפרוץ לשגרירות האמריקנית ולשגרירות הקנדית. ממשרד הבריאות המצרי נמסר כי מניין הפצועים בעימותים עלה מאז שעות הבוקר ל-224. לדברי בכיר במשרד הבריאות, רוב הפצועים במצב יציב וטוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מפגינים מחוץ לשגרירות ארה"ב בצנעא, תימן. 13 בספטמבר 2012. רויטרס
מפגינים מול שגרירות ארה"ב בצנעא, מוקדם יותר היום/רויטרס

גם ברצועת עזה נערכו היום הפגנות, במהלכן הביעו הפלסטינים תמיכה בנביא וקראו לארצות הברית להתנצל על הסרט. ההפגנות בעזה צפויות להימשך גם מחר, לאחר תפילות יום השישי, בהשתתפותם של בכירי חמאס והג'יהאד האיסלמי.

ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה, מפני אפשרות שהסרט "יצית מהפכה בקרב האומה הערבית והאיסלמית, שמטרתה להביע תמיכה בנביא מוחמד". הניה, שגינה את הסרט, קרא לממשל האמריקאי להתנצל בפני האומה האיסלמית על הסרט. "עליה להבין שסרט כזה עלול להצית מהפכה", הסביר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully