וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאנסת רצחה את האנס - והשליכה ראשו בכיכר הכפר

כשהיא בחודש החמישי להריונה, נעצרה טורקייה בת 26 לאחר שירתה באיש שלטענתה סחט אותה במשך חודשים תמורת יחסי מין, וערפה את ראשו. "עכשיו הצלתי את כבודי!", קראה עם מעצרה

מחזה מצמרר התגלה לעיני תושבי העיירה יאלווק שבמחוז איספרטה בטורקיה ביום רביעי שעבר, כשיצאו מבתיהם בשעת ערב: נאבין יילדרים, תושבת הכפר בת 26 ואם לשניים, הגיעה לכיכר העיר כשהיא אוחזת בראשו של אדם - שלטענתה התעלל בה מינית לאורך חודשים, ואף איים לשלוח תמונות עירום שלה להוריה אלא אם תנתק את הקשר עמו. "זהו ראשו של האיש ששיחק עם כבודי" קראה, כך לפי אתרי חדשות טורקיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורשת כעת לעבור הפלה. האישה בעת מעצרה, מתוך דיווח אתר "רדיקל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם מעצרה דרשה יילדרים, בחודש החמישי להריונה, לעבור הפלה. בטורקיה ההפלות אסורות בחוק אחרי השבוע העשירי להריון, אולם האישה הבהירה - על פי דיווח אתר העיתון "רדיקל" - כי היא מוכנה למות, "כל עוד אוכל להפיל קודם".

לפי הדיווחים, האישה ירתה עשר פעמים בחלקי גופו השונים של האיש בן ה-35, אב לשניים, לפני שדקרה אותו וכרתה את ראשו. למשטרה אמרה כי היא נאלצה לעשות את המעשה לאחר שהאיש איים לספר על האונס, והיא דאגה מפני הפגיעה בכבודה ובכבוד ילדיה. "כולם יכלו להעליב את ילדיי" הסבירה. "עכשיו אף אחד לא יכול - הצלתי את כבודם. עכשיו יוכלו לקרוא לילדיי 'ילדי האישה שהצילה את כבודם'".

לקריאה נוספת:
אפגניסטן: 17 ראשים נערפו - כעונש על ריקודים
הודו: אב ערף את ראש בתו בחרב והציגו לראווה
פקיסטן: חוטפים ערפו ראשו של רופא מתנדב בריטי
עקב עריפת ראש: סעודיה נפרדת מעוזרות אינדונזיות
ארה"ב: כרת ראש בנו וזרק ברחוב, "שהאמא תראה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully