וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל ב-8200 הטריד מינית יותר מעשר חיילות

13.8.2012 / 21:16

לאחר תלונה אחת על החייל המשרת בסדיר ביחידת הדגל של חיל המודיעין, נאספו כעשר נוספות. גורם צבאי: לא מדובר בחייל המשרת בליבת המקצוע המודיעיני. החייל מכחיש החשדות

חייל מיחידת המודיעין 8200 נעצר היום (שני) בחשד להטרדה מינית של חיילות היחידה. תחילת הפרשה בתלונה של חיילת שטענה כי החייל, המשרת ביחידה בשירות סדיר, הטריד אותה מינית מספר פעמים. בחלק מן המקרים, טענה החיילת, אף עשה זאת בפומבי.

בעקבות התלונה, הוזמנו חיילים נוספים למתן עדות במשטרה הצבאית החוקרת, ועד כה הוזמנו 15 חיילים שמסרו את עדותם. גורם צבאי אישר כי עד כה נאספו בידי המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) למעלה מעשר תלונות נגד החייל. גורם צבאי נוסף, מסר כי לא מדובר בחייל המשרת בליבת המקצוע המודיעיני, אלא בתחום המבצעי.

הגורם הוסיף כי מרגע שנודע האירוע, הוא מיד הועבר לטיפול מצ"ח וכאשר יאספו כמות ראיות מספקות, הן יועברו לטיפולו של הפרקליט הצבאי. בשלב זה, טוען החייל כי לא הטריד מינית את החיילות, אך קושר את עצמו לאירועים. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "האירוע מצוי בחקירת מצ"ח. בסיום החקירה יועברו ממציאה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

יחידת 8200 הינה יחידה לאיסוף מודיעין אותות ופענוח צפנים, השייכת לאגף המודיעין של צה"ל. היחידה, הידועה בתקשורת ובפרסומים צבאיים בשם "יחידת האיסוף המרכזית", נחשבת לגדולה ביותר מבין יחידות צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully