וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטה ללוחמה בטרור: "חשש מחטיפה בסיני"

טל שלו

2.8.2012 / 19:34

המטה חידד את אזהרת המסע וקרא לישראלים להימנע מלהגיע לסיני ולנמצאים שם לשוב לארץ. "ארגוני הטרור ברצועת עזה וגורמים נוספים ממשיכים לפעול ביתר שאת לביצוע פיגועי טרור"

המטה ללוחמה בטרור חידד היום (חמישי) את אזהרת המסע הקיימת לסיני. "ממידע שברשותנו עולה כי ארגוני הטרור ברצועת עזה וגורמים נוספים ממשיכים לפעול ביתר שאת לביצוע פיגועי טרור, בדגש על חטיפה, נגד תיירים ישראלים השוהים בסיני בטווח הזמן המיידי".

המטה ללוחמה בטרור קרא לכל הישראלים השוהים בסיני לצאת מיד מהאזור ולשוב לארץ, וביקש ממשפחות הישראלים השוהים בסיני ליצור קשר עימם ולעדכנם באזהרת המסע. בנוסף, המטה המליץ בתוקף לכל המבקשים לצאת לסיני, להימנע מלעשות זאת.

גם בחודש אפריל האחרון פרסם המטה ללוחמה בטרור הודעה מיוחדת הקוראת לכל הישראלים השוהים בסיני "לצאת לאלתר מהאזור ולשוב לישראל", ולהימנע מלנסוע למקום.

לפני שבועיים התייחס ראש אמ"ן, אביב כוכבי, למצב בסיני במהלך דיון של ועדת החוץ והביטחון, וציין כי האזור נמצא בעדיפות משנית בסדר היום של מצרים. "ארגוני הטרור בסיני עשויים לנסות ליצור משברים מדיניים באמצעות פיגועים. בתקופה האחרונה סוכלו למעלה מעשר תשתיות לפיגועים קטלניים. גם בימים אלו מתקיים מעקב על צירי תשתיות של פיגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully