וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק: התאבד באמצעות פריצה לכלוב הטיגריסים?

רויטרס

11.7.2012 / 14:00

צעיר בן 21 שפרץ לגן החיות בקופנהגן נטרף למוות על ידי הטיגריסים. לפי שעה לא נחקר חשד לרשלנות מצד עובדי המקום. פסיכולוגים הוזעקו לסייע למטפלים שגילו את הגופה

צעיר בן 21 שהסתנן לגן החיות בקופנהגן, בירת דנמרק, אותר הבוקר (רביעי) מת במתחם שבו התגוררו כמה טיגריסים סיבריים, שמשקלם מגיע עד 300 קילוגרמים.

במשטרת קופנהגן אומרים כי הצעיר הגיע לגן בשעות הלילה וחדר את הגדר ההיקפית של המקום ולאחר מכן פרץ למתחם השמור של הטיגרסים. הוא הותקף על ידי שלושה מהם, אחרי שטיפס על הגדר ההיקפית הפנימית. זהותו של הצעיר, שהיה תושב דנמרק אך לא אזרח המדינה, טרם נמסרה לפרסום. במשטרה מעריכים שייתכן שהוא ניסה להתאבד, אך ייתכן שסיבה אחרת גרמה לו לטפס על הגדר.

טיגריס סיבירי בגן חיות במחוז חיילונגג'יאנג בסין. China Photos, GettyImages
טיגריס סיבירי בגן חיות במחוז חיילונגג’יאנג/GettyImages, China Photos

מפקח המשטרה, לארס בורג, אמר כי "ב-07:30 קיבלנו קריאת חירום, לפיה אדם נמצא ללא רוח חיים במתחם. שלושה טיגריסים הקיפו את הגופה". לדבריו, סביר שהצעיר מת מנשיכה בגרונו. "זו כנראה הייתה סיבת המוות", אמר בורג. לדבריו, אין חשד לרשלנות מצד שומרי הגן, שמדי לילה נאלצים להתמודד עם צעירים רבים שחודרים לגן, ומצליחים לתפוס אותם בהצלחה.

שוטרים מגיעים לגן החיות בקופנהגן אחרי שצעיר התאבד בקפיצה לכלוב הטיגריסים. דנמרק, יולי 2012. AP
שוטרים מגיעים לגן החיות בקופנהגן, הבוקר/AP

פסיכולוגים הגיעו לגן החיות והציעו סיוע ראשוני לאנשי הצוות ולמטפלים שאיתרו את הגופה. בגן אומרים כי "מוקדם מדי לצאת בהצהרות", אך הבהירו כי הטיגריסים שהרגו את הצעיר לא יורדמו. "זו אינה אשמתם", אמר דובר של הגן. גן החיות של קופנהגן הוקם לפני 152 שנים. זו הפעם הראשונה שחיה המוחזקת בו הורגת אדם. לפני שנתיים, טיגריס הרג מבקר בגן חיות אחר בדנמרק, וסיבת המוות נקבעה כהתאבדות.

עוד כתבות בנושא טיגריסים
סערה בפרלמנט באירן בדיון על ייבוא טיגריסים מרוסיה
רוסיה: טיגריס תקף ילד בן שלוש בגן חיות, מצבו קריטי
עלילות פוטין והטיגריס הענק: מהו השקר ומהי האמת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully