וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרכים מיוחדים

יוני פרוים

25.6.2012 / 0:02

השירותים העירוניים שעשו את כל הדרך מהולנד מעוצבים, מטופחים ובעיקר נקיים, אך משום מה הישראלים מתקשים לעכל אותם- מיתוג לקוי, לוקיישן בעייתי או עניין של זמן?

אבי כהן

הסניף הראשון של רשת השירותים העירוניים מייד אין הולנד -"טו דה לו", נחת בישראל ברעש וצלצולים ברחוב קינג ג'ורג' המפויח בתל אביב, ב-1 באפריל האחרון. כמעט שלושה חודשים חלפו מאז ומתברר שהעוברים ושבים עדיין לא מודעים לאופציה הנוחה שמציעה שירותי דלקס, שלא היו מביישים מלונות יוקרה.

העיצוב אמנם מוקפד ומטופח, הקירות מתהדרים בטפטים ססגוניים, הריח באוויר לא מסגיר כלל את הפונקציה שלשמה התכנסנו, והניקיון מצליח לשמור על הסטנדרטים האירופאים (נכון לעתה). יחד עם זאת, מבחוץ נראה שמדובר בעוד חנות לממכר פיצ'פקעס, בשל האביזרים שנמכרים במקום, המיועדים לסייע במינוף הרווחים. למרות השילוט והסימנים הבינלאומיים, הקהל הישראלי מופתע לגלות על השירות שמוענק תמורת 3 שקלים. רוב האנשים שכן מזדמנים למקום מביעים שביעות רצון מחוויית ההתרעננות ולא מהססים לפתוח את הארנק ולפרגן לעצמם עם רגע של נחת.

בעלת המקום והזכיינית בארץ רונית שוורץ, שומרת על רוח אופטימית ומציינת כי בקרוב יוחלף השילוט בכניסה והפעם, לא יהיה ספק שמדובר בשירותים עירוניים המיועדים לרווחת הציבור. שוורץ מוסיפה כי תמהיל המתפנים בסניף כולל עוברי אורח שנקלעים למקום במהלך שופינג בסביבה הסואנת וההומה לצד לקוחות קבועים, שרואים במתחם כ"גלגל הצלה", נוכח מצוקת השירותים הקשה באזור.

"טו דה לו", קינג ג'ורג' 9, תל אביב

צלם: אבי כהן
עורך וידאו: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully