וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה בני משפחה נפגעו בהתנגשות עם כבאית בשרון

19.5.2012 / 14:26

האב נפצע באורח אנוש, האם באורח בינוני ובהכרה, וילדיהם נפצעו באורח בינוני עד קשה, כתוצאה מהתהפכות רכב כיבוי אש על מכוניתם ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא. "מחזה קשה"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק)

תאונת דרכים קשה בשרון: ארבעה בני משפחה נפגעו בצהריים (שבת) מרכב כיבוי אש שפגע במכוניתם ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא. האב, בן 36, נפגע באורח אנוש, בעוד שהאם, בת 37, נפגעה באורח בינוני, ושניהם פונו על ידי מגן דוד אדום לבית החולים בילינסון בפתח תקוה, לאחר שכוחות חילוץ הוציאו אותם מהרכב הפגוע. שני ילדיהם, בני שנתיים ושלוש, פונו במצב בינוני-קשה לבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי מדובר ברכב כיבוי אש שיצא מתחנת הכיבוי ברחוב כדי לטפל בקריאה על דליקה בדירה. הוא נסע מכיוון צפון לדרום, פגע מסיבה שאינה ברורה ברכב הפרטי, שחצה צומת מכיוון מערב למזרח. כתוצאה מהפגיעה התהפך רכב הכיבוי על הרכב הפרטי, גרר אותו מספר מטרים, עד אשר פגע הרכב הפרטי בעמוד חשמל – ונמחץ.

תאונת דרכים בכפר סבא. דרור עינב
ארבעת בני המשפחה נפגעו. זירת התאונה/דרור עינב

מוקדם יותר נפצע רוכב אופנוע בן 19 שהתנגש במעקה בטיחות בכביש מספר 1 באורח קשה. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי לצעיר, שנפגע סמוך למחלף בן שמן לכיוון ירושלים, ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

מיקי כפרי, פרמדיק מגן דוד אדום סיפר על שראה בזירה: "באזור השעה 13:00 קיבלנו קריאה על תאונת דרכים. כשהגענו למקום ראינו מחזה קשה, של ארבעה פצועים לכודים ברכב. החילוץ היה מורכב, גם בגלל המצב של הרכב וגם בגלל שהוא פגע בעמוד תאורה. כעבור מספר שניות חילצנו פעוט שישב במושב האחורי. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב בינוני לבית החולים מאיר בכפר-סבא.

תאונת דרכים בכפר סבא. דרור עינב, דרור עינב
האם נפגעה קשה בכל גופה אך הייתה בהכרה. זירת התאונה/דרור עינב, דרור עינב

"במקביל ביצענו פעולות חילוץ של שאר הפצועים. כעבור מספר דקות חילצנו ילדה שגם היא פונתה אחרי קבלת טיפול ראשוני לבית החולים מאיר. הגבר, שישב בכיסא הנהג, פונה במצב אנוש כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו במקום פעולות החייאה, והוא פונה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית בכל חלקי גופו לבית החולים בילינסון בפתח תקוה. חילוץ האישה היה מורכב יותר וארך מעל ל-20 דקות. הענקנו לה טיפול רפואי עוד כשהייתה לכודה ברכב. היא חולצה במצב קשה אך בהכרה מלאה. היא פונתה במצב קשה כשהיא סובלת מפגיעה רב-מערכתית, גם היא לבית החולים בילינסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully