וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות למבצע מעשים מגונים בחניכי צופים

גלעד גרוסמן

2.5.2012 / 2:12

הצעיר, איש תחזוקה בשבט צופים, ליטף את אברי מינם של המתלוננים בעת שישנו במועדון השייך לצופים. מלבד 5 חודשי עבודות שירות הוא חויב בתשלום 6,000 שקל לכל מתלונן

בית משפט השלום בתל אביב גזר שלשום (שני) עונש של חמישה חודשי עבודות שירות בלבד על צעיר בן 27, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בשני נערים בני 17 ובצעיר בן 20, אותם הכיר במסגרת עבודתו כאיש תחזוקה בשבט צופים.

על פי כתב האישום שהגישה המשטרה, לפני כשלוש שנים בהפרש של כחודש ביצע הנאשם מעשים מגונים בשניים מהמתלוננים, בעת שישנו במועדון השייך לצופים. הוא הורשע בכך שליטף את איברי מינם מעל לבגדיהם, בעת שישנו. כשנה קודם לכן, במסגרת מחנה של הצופים בצפון הארץ, נכנס הנאשם למיטתו של נער בן 17, הכניס את ידו מתחת לתחתוניו של הנער הישן וביצע בו מעשה מגונה.

פרקליטיו של הנאשם, עורכי הדין בועז קניג ושי שקד, ביקשו מבית המשפט להתחשב בעובדה שהנאשם עובר הליך שיקום, וכי הוא מסייע להוריו הנזקקים. השופט, אביחי דורון, ציין כי בגזר הדין כי הוא מתחשב בהודאתו של הנאשם, במצבו הכלכלי ובכך שהוא מגלה הבנה לנזק שגרם, ולכן גזר עליו עונש של עבודות שירות. בנוסף, הוא חויב לשלם 6,000 שקל פיצויים לכל אחד מהמתלוננים. כמו כן, נקבע כי במהלך שנה יהיה הנאשם תחת פיקוח של שירות המבחן, ובמידה ולא ישתף פעולה עמם, ייגזר עליו עונש חמור יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully