וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין יפגינו נגד ח"כ זועבי ליד ביתה בנצרת

יהושע בריינר

26.2.2012 / 20:15

הפעילים הורשו לקיים הפגנה נגד זועבי במקום המרוחק כקילומטר מביתה שבעיר ומסניף מפלגת בל"ד בעיר. "בכל מדינה מתוקנת היו מסלקים את חנין זועבי מהפרלמנט", אמר ח"כ בן ארי

אחרי התהלוכות באום אל-פחם, ביפו וברהט, פעילי הימין מגיעים גם לנצרת: משטרת המחוז הצפוני אישרה לאנשי תנועת "ארץ ישראל שלנו" ובהם ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי), ופעילי הימין הקיצוני ברוך מרזל ואיתמר בן גביר לקיים הפגנת מחאה נגד חברת הכנסת חנין זועבי ומפלגתה בל"ד בסמוך לביתה של זועבי בנצרת. לדברי המשטרה, ההפגנה המתוכננת תתקיים ב-11 במרץ.

המשטרה אישרה לפעילים לקיים את ההפגנה במקום המרוחק כקילומטר מביתה של זועבי, זאת בניגוד לבקשתם לקיים את ההפגנה מול ביתה ומול סניף מפלגת בל"ד בעיר. על המיקום המדויק של ההפגנה המתוכננת הוטל איפול ונראה כי המשטרה תאלץ להיערך בכוחות מתוגברים על מנת למנוע עימותים בין תושבי העיר לבין פעילי הימין.

איתמר בן גביר, ברוך מרזל ומיכאל בן ארי במהלך הפגנה וצעדה של פעילי ימין בשכונת עג'מי שביפו, מרץ 2011. אורי לנץ
המשטרה אישרה. הפגנת פעילי ימין ביפו/אורי לנץ

בהפגנה, שתתקיים תחת הכותרת "לסלק את זועבי מהכנסת", יהיו רשאים להשתתף עד 60 פעילים שצפויים לשאת דגלי ישראל וכן שלטים נגד זועבי ומפלגתה, ונגד מה שהם מגדירים "אזלת ידם של הפרקליטות ובג"ץ".

"רק בישראל יכולה מי שקוראת למחוק את ישראל מהמפה ומשתתפת בפעילות של הכאת כוחות צה"ל בלב ים להיות חברה בכנסת", אמר הערב (ראשון) בן ארי, "בכל מדינה מתוקנת ושפויה היו מסלקים את חנין זועבי מהפרלמנט ואנו נקרא לרשויות המדינה להתעשת בעניין הזה". לדברי בן גביר, לא מדובר בפרובוקציה. "מעניין שרק היום הגיעו אנשי תנועת מרצ ללב היישוב היהודי בחברון ואיש לא חשב להגדיר זאת כפרובוקציה, אלא כזכות יסוד וכך אנו רואים את ההפגנה שלנו שמתקיימת בכפוף לפסיקת בג"ץ".

בתגובה לכוונת הפעילים לקיים את ההפגנה מול ביתה קיימה בשבוע שעבר ח"כ זועבי סיור בחברון. הסיור של זועבי התקיים תחת אבטחה כבדה של משטרה וצבא כאשר מסביב לזועבי התקהלו פעילי ימין ואנשי היישוב היהודי בחברון וקראו לעברה קריאות גנאי.

הפגנות נוספות של פעילי הימין
למרות המתיחות המדינית: פעילי ימין עלו להר הבית
פעילי ימין הפגינו: "נחשוף את השקר של המחאה"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully