וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מבטיח לפעילים: "הליכוד בלי הצנחות"

פנחס וולף

27.1.2012 / 0:08

בכנסים שערך בבית שאן ובנשר חזר ראש הממשלה על הבטחתו כי איש לא יוצנח לרשימת הליכוד בבחירות לכנסת הבאה. זאת בשל שמועות על שריון של שר הביטחון אהוד ברק

ספק 500

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: אמיר קוטיגרו)

למרות נצחונו המובטח בפריימריז לראשות הליכוד שיתקיים ביום שלישי הקרוב, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס אמש(חמישי) שני כנסי פעילים בצפון – בבית שאן ובנשר. "הליכוד בלי הצנחות", הוא הודיע לפעילים, הליכוד זאת המפלגה הכי דמוקרטית בישראל. נתניהו חזר על הדברים שכן מזה מספר שבועות מנסה ראש הממשלה להדוף שמועות לפיהן שריין מקום לשר הביטחון אהוד ברק ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.

לדבריו, "פעולות ממשלת הליכוד הן בגדר מהפכה של ממש בכלכלה, בתחבורה, בחינוך, בשמירה על הסביבה, בחברה. מקומות אלה היו פריפריה אבל חיברנו בחזרה את מדינת ישראל, כאשר החזון פשוט מאוד - מקריית שמונה ועד אילת בלי רמזור אחד. לא לקרב את הפריפריה, אלא לבטל אותה כליל". נתניהו הוסיף כי "הדרך שלנו היא הדרך הנכונה להנהיג את הליכוד ולכן אני מבקש שתצאו להצביע בשבוע הבא. אף אחד לא ישמור על ההתיישבות כמונו, אף אחד לא יביא לשגשוג כלכלי וחברתי כמו הצוות שלנו, בלי הצנחות ובלי הבטחות. אני מחכה לראות אתכם בקלפיות".

בכנס השתתפו שרים, סגני שרים וחברי כנסת מטעם הליכוד, ביניהם: משה כחלון, יוסי פלד, גדעון סער, ישראל כץ, איוב קרא, אופיר אקוניס, מירי רגב, ציפי חוטובלי, דני דנון וציון פיניאן. בנוסף, השתתפו פעילים בולטים בתנועה, בהם יו"ר מטה הבחירות וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס וראשי הערים המארחים של בית שאן ונשר, ג'קי לוי ודוד עמר. בבית שאן, עלה על הבמה גם דוד לוי, שר החוץ לשעבר מטעם ממשלת הליכוד. בכנסים הקודמים, בנתיבות ובנתניה, השתתפו אלפי פעילי ליכוד.

הפריימריז בליכוד - כותרות אחרונות:
מסתמן: סילבן שלום לא יתמודד בפריימריז בליכוד
נתניהו החליט להקדים את הפריימריז ל-31 בינואר
נתניהו: ברק לא יוצנח לליכוד, לא מהאוויר ולא מהים

(עדכון אחרון: 22:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully