וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "תקיפת הצעירה בבית שמש - לינץ' גזעני"

מעצרו של אחד החשודים בתקיפת נטלי משיח אתמול בבית שמש הוארך ביומיים, היתר שוחררו, חלקם למעצר בית. "מדובר במעשה לינץ' אכזרי על רקע מגדרי, כלפי אישה שביצעה עבודתה"

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (רביעי) עד יום שישי את מעצרו של אחד מארבעת החשודים בתקיפתה של הצעירה נטלי משיח, אתמול בבית שמש. שני חשודים נוספים שוחררו למעצר בית, האחד מסיבות הומניטריות ובהסכמת המשטרה, ואחר שוחרר בתנאים מגבילים. אמש הותקפה משיח, שביקשה לתלות שלטים של מפעל הפיס, ונפצעה באורח קל.

בדיון אמר נציג המשטרה כי "מדובר במעשה לינץ' אכזרי על רקע מגדרי, כלפי אישה שביצעה את עבודתה. המשיבים היו בין אלה שלא זו בלבד שקיללו את האישה, אלא אף הצטיידו באבנים, בכלי מלא אקונומיקה, זרקו אבנים על מכונית המתלוננת, שפכו עליה אקונומיקה, גנבו את מפתחות רכבה מהסוויץ', כל זאת תוך סכנת חיים ממשית לאותה אישה בעקבות הלינץ' הגזעני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצר אחד החשודים הוארך. מכוניתה של משיח אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

השופט ירון מינטקביץ' אמר בדיון כי "גרסת המתלוננת מתארת אירוע קשה, בו הותקפה על ידי אנשים רבים, באלימות, תוך שימוש באבנים ובאקונומיקה שנשפכה עליה". עוד ציין כי "עיון בחומר החקירה מלמד, כי יש בסיס לחשד סביר נגד שלושה מהמעורבים (בהם אחד ששוחרר על ידי המשטרה). הבסיס לחשד נגד שני המעורבים האחרים חלש יותר". השופט סירב לדרישת המשטרה להשאיר את הארבעה במעצר, בשל הטענה כי פעולות החקירה עלולות להשתבש באם ישוחררו. "כל הפרטים פורסמו אתמול בכל כלי התקשורת. הגברת נתנה חמש גרסאות לגביהם, מה עוד בדיוק אפשר לשבש פה?" שאל השופט מינטקביץ'.

בשיחה עם וואלה! חדשות גוללה משיח את אירועי אתמול והשפעתם הטראומטית עליה. "הגעתי לרמת בית שמש, שם אני עובדת, ובאתי לתלות מודעה על הלוח", נזכרת משיח. "פתאום פנה אליי גבר מבוגר וקרא לי 'שיקסע, זונה, תעופי מפה' ואז הוא ירק לי בפנים", סיפרה. בתגובה, אמרה לו משיח כי היא "הולכת להזמין משטרה, והוא נכנס שוב לבית הכנסת, חזר לאחר מכן עם עוד עשרה בחורים שעמדו עם אבנים ובקבוקים - שבדיעבד התברר שיש בהם אקונומיקה - וניסו לפוצץ את האוטו עם האבנים". משיח הזעיקה את אחיה, ומספרת כי בנס רב לא נפגעה באורח קשה.

את השלכות התקרית היא מתארת בכך שכעת, ברגע שאדם חובש כיפה חולף לידה, הדבר "עושה לי צמרמורת", לדבריה. "כל כך פחדתי כשכל זה קרה, ממש ראיתי את המוות בעיניים. זה הדבר הכי מפחיד שקרה לי".

בהתייחסותה לגברים שתקפו אותה, אמרה משיח כי "אלה לא אנשים, לא בני אדם, הם מסתכלים עליי ורואים שאני בחורה קטנה, בעלת מבנה גוף קטן, רואים אותי רועדת לנגד עיניהם, והם עדיין יכולים להסתכל לי בעיניים ולתקוף אותי ככה ולא להפסיק - אלה חיות". משיח הנסערת הוסיפה כי תוקפיה "צריכים כולם לקום ולהקים התנחלות איפשהו, במקום מרוחק, ולעזוב אותנו בשקט".

עוד בנושא
האישה שהותקפה בבית שמש: הם חיות, שיעברו להתנחלות
שוב: חרדים תקפו אישה בבית שמש, מצבה קל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully