וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חמושים שהניחו מטענים בעזה, 2 נהרגו

כלי טיס של חיל האוויר תקפו חוליית מחבלים פלסטינים שהניחה מטענים על גבול המערכת בצפון רצועת עזה. בצה"ל דיווחו על פגיעה בחמושים. חמאס: 2 פלסטינים נהרגו בתקיפה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

כלי טיס של חיל האוויר תקפו בצהריים (רביעי) חוליית מחבלים פלסטינים שהניחה מטענים על גבול המערכת בצפון רצועת עזה, סמוך לקיבוץ כפר עזה. בחיל האוויר זיהו פגיעה, ומשטרת חמאס מסרה כי שני פלסטינים נהרגו בתקיפה. ההחלטה על התקיפה המידית של מניחי המטענים התקבלה לאחר שתצפיתניות של אוגדת עזה זיהו תנועה חשודה לאורך הגדר.

במקביל, מקורות פלסטינים דיווחו כי כלי הטיס של חיל האוויר שיגרו לפחות ארבעה טילים לאזורים בסמוך לעיירה בית חנון ומחנה הפליטים ג'בלייה שבצפון הרצועה. הפלסטינים טרם דיווחו אם היו נפגעים נוספים בתקיפה ועדי ראייה סיפרו כי אמבולנסים הגיעו למקום בעקבות הפיצוצים שנשמעו באזור.

בסוף החודש שעבר סיכל כלי טיס של חיל האוויר ניסיון של פלסטינים לשגר רקטות לעבר מערב הנגב. כתוצאה מהתקיפה נהרג מואמן אבו דף, פעיל חמוש בארגון האיסלמי-קיצוני "צבא האיסלם". ההרוג התגורר בשכונת זייתון בעזה והוא אחיו של עבד אל-מועטי אבו דף, מפקד בכיר לשעבר בזרוע הצבאית של חמאס, שנהרג לפני מספר שנים במהלך אימון צבאי.

תקיפות בחודש שעבר:
סוף דצמבר: צה"ל תקף חוליית משגרי רקטות בעזה, פלסטיני נהרג
סיכול ממוקד בעזה: פעיל הג'יהאד נהרג בתקיפת חיל האוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully