וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעודיה: מה הקשר בין נשים נוהגות לקיום יחסי מין?

דו"ח שהוגש למועצת השורה, המייעצת לבית המלוכה הסעודי, קובע כי ביטול איסור הנהיגה על נשים יעודד אותן לקיים יחסי מין טרם נישואיהן ויפגע באופיין המסורתי והשמרני של הכלות הבתולות

מה הקשר בין נהיגה לקיום יחסי מין לפני הנישואין? על פי דו"ח שנכתב עבור בית המלוכה הסעודי – הקשר הדוק במיוחד. הדו"ח, שנכתב על ידי אקדמאי מוכר במדינה, כאמל סובחי, נשלח למועצת השורה, מועצה המונה גברים בלבד ומייעצת לבית המלוכה הסעודי. פעיל למען זכויות במדינה סיפר אתמול (שבת) שבמסמך נטען כי ביטול האיסור על נשים לנהוג יעודד קיום יחסי מין לפני הנישואין.

לדבריו, בדו"ח נאמר כי התרת הנהיגה לנשים תפגע באופיין המסורתי והשמרני של הכלות הבתולות. נהיגה בקרב נשים, כך נאמר במסמך, עלולה להוביל לבלבול רב בין המינים, ובכך, באופן בלתי נמנע, תקדם קיום יחסי מין לפני החתונה. הדו"ח מגיע על רקע לחץ כבד שמפעילות קבוצות אולטרה-שמרניות בסעודיה על המלך עבדאללה להותיר על כנו את האיסור על נשים לנהוג במדינה, למרות הביקורת הבינלאומית.

הנשים בסעודיה ערכו בעבר מספר הפגנות על מנת להוביל לביטול איסור הנהיגה. בתגובה הבטיח המלך לערוך כמה רפורמות בחוקים הקיימים, הכוללות, בין היתר, הצבעה לנשים בבחירות המוניציפליות ב-2015. עד כה, לא נרשמה כל ביקורת רשמית על הדו"ח, ולא ברור אם הוגש מטעם מועצת השורה או עצמאית על ידי המגיש הרשמי, אך רשתות חברתיות במדינה כבר הוצפו ספוקלציות כי הדו"ח מבשר את המלחמות שיערכו אנשי דת סעודים כנגד השינויים החברתיים אותם מבקש לערוך עבדאללה.

עוד בנושא:

פמיניזם בדרכים: הנשים בסעודיה הפרו החוק ונהגו
תקדים בערב הסעודית: נשים יוכלו להשתתף בבחירות
בוטל עונש המלקות לאשה הסעודית שהורשעה בנהיגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully