וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בטוניסיה: הטלוויזיה היללה את הנשיא המודח

7.11.2011 / 18:32

צופי הערוץ הממלכתי של טוניסיה זעמו לגלות שבמקום מזמורים לחג הקורבן, שודר בטלוויזיה קליפ של הזמר פאוזי בן קמרה, ובו שבחים לנשיא בן עלי. יש מי שחושב שלא מדובר בטעות תמימה

צופיו האדוקים של ערוץ הטלוויזיה הממלכתי של טוניסיה התיישבו בערב חג הקורבן מול המסכים, וציפו לערב נוסף של שידורים שגרתיים, אך במהרה הוכו בתדהמה. הטלוויזיה הציגה קליפים של שירי דת לרגל החג, אך חלקם, משום מה, היו שירי הלל לנשיא שהודח רק לפני פחות משנה במהפכה העממית. הנשיא לשעבר, זין אל-עאבדין בן עלי, נמלט לערב הסעודית, ונידון שלא בפניו ל-35 שנות מאסר בגין מעשי שחיתות.

הקליפ שעורר מבוכה - וזעם:

הצופים הזועמים נאלצו לצפות בקליפ ישן של הזמר הטוניסאי המפורסם פאוזי בן קמרה, שבו הוא מאחל לנשיא טוניסיה בן עלי בהצלחה במילוי משימותיו כנשיא המדינה". ראשונים להגיב היו הבלוגרים, גולשי הרשתות החברתיות וחברי הפורומים, שזעמו על שידור הקליפים המהללים את הנשיא המודח, ואף דרשו ממנהלי התחנה להבהיר מה בדיוק קרה - ולהעמיד לדין את מי שביצע את הטעות ושידר את השירים הישנים.

ברשת טוענים: הטלוויזיה נשלטת בידי תומכי הנשיא

בטוניסיה, שקיימה לפני שבועיים בחירות חופשיות - לראשונה בתולדותיה - חלק מהגולשים טוענים כי לא מדובר בטעות, אלא ב"פרובוקציה מכוונת" מצד תומכיו של הנשיא לשעבר, ש"ממשיכים להחזיק במשרות בכירות בטלוויזיה הממלכתית". תגובת ראשי הערוץ לא איחרה אף היא לבוא. מנכ"ל הערוץ, מוחתאר רסאע, הורה להעמיד את מנהל תכניות המוזיקה בערוץ בפני ועדת משמעת. "אדאג להעניש את כל מי שנושא באחריות לביצוע הטעות הנתעבת הזו", הבטיח. הערוץ שידר התנצלות בפני הצופים, והבטיח לנקוט צעדים תקיפים כלפי האחראים. בנוסף, דווח כי מספר מנהלים בכירים בערוץ פוטרו, ואחרים הועברו מתפקידיהם.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully