וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים לחמאס: "אל תפרו את הפסקת האש"

ניר יהב

5.11.2011 / 11:55

גורם מצרי גילה כי ארצו משקיעה מאמצים רבים בשמירה על האיזון באזור, כאשר ביקשה מישראל לגלות איפוק ומנגד - הזהירה את חמאס כי במידה ולא תשמור על הפסקת האש, ישראל תגיב בחומרה

גורם מצרי בכיר קרא הבוקר (שבת) לפלגים החמושים ברצועת עזה לשמור על הפסקת האש, אחרת ישראל תסלים את פעולותיה, ואף תפתח במבצע צבאי חדש ברצועה. הגורם אמר לעיתון "אל-חיאת" הרואה אור בלונדון, כי מערכת הביטחון בישראל נמצאת בכוננות, וכי הגוש הקיצוני בממשלת ישראל מפעיל לחצים להכות קשות בעזה.

כותרות אחרונות בנושא
הפלסטינים: צה"ל עצר את חסן יוסף, ראש חמאס בגדה
ליברמן: "חייבים להפיל מיד את שלטון חמאס"
פרשנות: ההסלמה בדרום - הקדמה למבצע גדול

"העברנו לפלסטינים מסר, לפיו ישראל מתכוונת לצאת למבצע צבאי ברצועת עזה, וכי יש לה תכנית מסודרת בנושא, במידה והפלגים ימשיכו לירות טילים לעבר ישראל", אמר הגורם המצרי והוסיף כי "מצרים משקיעה מאמצים רבים כדי לשכנע את ישראל לגלות איפוק, אולם קיימים גבולות לתפקיד שלנו. לא נוכל להמשיך ללחוץ על ישראל ולמנוע ממנה לתקוף את עזה, אלא אם הפלגים הפלסטינים ימלאו אחר הפסקת האש".

לדבריו, חמאס שומר על הפסקת האש וישראל "יודעת היטב שחמאס אינו הגורם שעומד מאחורי ירי הטילים. יחד עם זאת, ישראל סבורה שחמאס הוא מי ששולט בעזה, ולכן האחריות מוטלת עליו". הגורם אף גילה כי ישראל התחייבה בפני מצרים לשחרר את תשע האסירות הפלסטיניות שלא שוחררו בעסקת שליט. "קיבלנו הבטחה מישראל לשחרר את כולן", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully