וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשמות חדשות נגד ברלוסקוני: סחר בבני אדם

הדו"ח השנתי של מחלקת המדינה האמריקאית בנושא הסחר העולמי בנשים מתייחס לפרשה בה מואשם ראש ממשלת איטליה בשידול רקדנית בטן מרוקנית בת 17 לזנות, וקובע כי היא הייתה "קורבן סחר"

האשמה חדשה כלפי סילביו ברלוסקוני, המגיעה הפעם מארצות הברית: על פי דו"ח חדש של מחלקת המדינה האמריקאית, ראש ממשלת איטליה היה מעורב בסחר בבני אדם, במסגרת הפרשה בה הוא מואשם בשידול קטינה לזנות.

ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, בוועידת פסגה של האיחוד האירופי, בריסל, 23 באוקטובר 2011. AP Photo/Geert Vanden Wijngaert, File, AP
מכחיש את כל ההאשמות. ברלוסקוני/AP, AP Photo/Geert Vanden Wijngaert, File

ברלוסקוני בן ה-75 עומד בימים אלו לדין בעקבות האשמתו בקיום יחסי מין עם רקדנית הבטן ממוצא מרוקני קארימה אל-מהרוג (המוכרת בכינוי "רובי רובקורי" - "רובי גונבת הלבבות"), כשהייתה עדיין קטינה בת 17, באחת ממסיבות המין שנערכו במעונו וזכו לכינוי "בונגה בונגה" (לפחות 33 נשים השתתפו במסיבות הללו, לפי עדויות שנחשפו). המשפט, בו מואשם ברלוסקוני גם בשימוש לרעה בכוחו, אמור להימשך במילאנו בחודש הבא. במקביל, עומדים לדין שלושה מעוזריו ומקורביו של ברלוסקוני, בהם חברת הפרלמנט ניקול מינטי, בחשד שסירסרו בנשים עבור המסיבות הללו. ברלוסקוני מכחיש לחלוטין את האישומים, וכך גם אל-מהרוג עצמה.

על פי דיווח ה"טלגרף" הבריטי הבוקר (שני), דו"ח מחלקת המדינה השנתי בנושא סחר בבני אדם, המורכב מדו"חות בנושא מ-180 מדינות, מתייחס באופן ספציפי לפרשת "רובי". "בפברואר 2011, קבעו שופטים כי ברלוסקוני יעמוד לדין על ניצול מיני מסחרי של נערה מרוקנית", נכתב במסמך. כותביו מגיעים למסקנה, "על פי דיווחים בתקשורת", כי "במקרה מעורב צד שלישי", וכי "הנערה הייתה קורבן של סחר בבני אדם".

הדוגמנית המרוקאית-איטלקייה בת ה-17 "רובי" קארימה אל-מהרוג, שסילביו ברלוסקטני חשוד בשידולה לזנות. רויטרס
גם היא מכחישה. רקדנית הבטן קארימה אל-מהרוג, הלוא היא "רובי גונבת הלבבות"/רויטרס

מבקריו של ברלוסקוני מהאופוזיציה באיטליה כבר מיהרו היום לחגוג את הפרסום החדש, וקבעו כי אין זה אלא "עוד עלבון משפיל" שהמיט ברלוסקוני על איטליה.

עוד מהתקופה האחרונה על סילביו ברלוסקוני:
דיווחים באיטליה: ברלוסקוני יתפטר בתוך חודשיים
איטליה: ברלוסקוני זוכה מאישומי מעילה והונאה
ברלוסקוני: "11 נשים ממתינות לי מחוץ לחדר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully