וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצו של קדאפי: צפו בלכידת הרודן בתמונות חדשות

רגעיו האחרונים של שליט לוב המודח מועמר קדאפי תועדו באיכות גבוהה, בסרטון חדש שהועלה לרשת בידי אלמונים שהזדהו כאנשי "ארגון החירות הלובי". זהירות, התמונות קשות לצפייה

יח"צ - חד פעמי

(צילומי חובבים שהועלו לרשת)

רק היום לפנות בוקר (שלישי) נקבר מועמר קדאפי במקום עלום במדבר בלוב, והנה צץ תיעוד נוסף, באיכות גבוהה, המתאר את לכידתו ורגעיו האחרונים של הרודן האכזר. הסרטון הועלה לאתר סרטוני הוידאו LiveLeak, על ידי גולשים אלמונים שהזדהו כאנשי "ארגון החירות הלובי". בשתי הדקות המצולמות נראה שוב קדאפי כאשר הוא נגרר ומוכה בידי שוביו. מדובר בתמונות קשות לצפייה.

סופו של מועמר קדאפי - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
גופתו של מועמר קדאפי נטמנה במיקום סודי במדבר
לוב במסר מרגיע לעולם: "אנחנו מוסלמים מתונים"
לוב הכריזה על קץ 42 שנות שלטון מועמר קדאפי
קדאפי לפני מותו: "אינכם מבדילים בין טוב לרע?"

עד כה הופיעו מספר סרטונים המתעדים את האירוע באיכות נמוכה. ביום שבת האחרון התפרסם סרטון, שצולם כנראה על ידי טלפון נייד, בו ניתן לשמוע את מה שנדמה כמילותיו האחרונות של שליט לוב המודח.

"מה שאתם עושים אסור, בחורים, מה שאתם עושים אסור!", הוא נשמע קורא. לאחר עוד כמה שניות בהן הוא נגרר ומוכה, הוא נשמע שוב: "מה אתם עושים? זה חראם (אסור). זה אסור על פי חוקי האיסלם. חראם! מה שאתם עושים אסור על ידי האיסלם! האם אינכם מבדילים בין טוב לרע?". לאחר מכן נשמע אחד המורדים קורא "אללה הוא אכבר" ואז נשמע אחד המורדים צועק "שתוק, כלב", ונשמע קול ירייה. בהמשך הסרטון נראית גופתו של קדאפי מושלכת על המדרכה, דם ניגר מראשו. לא ברור אם בסרטון נראית השתלשלות אירועים כפי שהיא, או שהסרטון נערך.

הנסיבות המדויקות שהביאו למותו של קדאפי עדיין עלומות. אתמול הודיע רשמית ראש מועצת המורדים, מוסטפא עבד אל-ג'ליל, כי הורה לפתוח בחקירה לבירור נסיבות מותו של קדאפי, לאחר שדו"ח הפתולוג שערך לגופתו נתיחה לאחר המוות מצא כי הוא נפגע משני קליעים - בראשו ובבטנו. לדבריו, המועצה הקימה ועדת חקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully