וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב ובנו שנהרגו בפיגוע ליד חברון הובאו למנוחות

יהושע בריינר

25.9.2011 / 18:30

אשר הלל פלמר ובנו יונתן בן השנה נהרגו בהתהפכות רכבם בכביש 60, לאחר שאבנים יודו לעברם. בתחילה סברה המשטרה שמדובר בתאונה, אולם לאחר מכן הודיעו השוטרים למשפחה כי מדובר בפיגוע

בני משפחה חברים ומכרים ליוו הערב (ראשון) למנוחות את אשר הלל פלמר, תושב קריית ארבע בן 25, ובנו יונתן בן השנה, שנהרגו ביום שישי האחרון בהתהפכות רכבם בכביש 60 סמוך לכפר חלחול, צפונית לחברון, לאחר שאבנים יודו לעברם. השניים מובאים למנוחות בבית העלמין בחברון. ההלוויות התעכבו לאחר שהמשטרה ביקשה לנתח את גופותיהם של השניים על מנת לברר את נסיבות המקרה.

"דמם של יהונתן ואשר אינו הפקר, אסור לנו לשתוק ואנחנו מבקשים נקמה", אמר הרב מאיר פרץ, אביה של אשתו של אשר וסבו של יונתן, במהלך הלוויתם.

עוד על האירוע הקשה
רכב ישראלי התהפך צפונית לחברון, אב ובנו התינוק נהרגו
משפחת פלמר: "המשטרה אישרה שאשר ובנו נרצחו בפיגוע"
המשטרה: "נמצאה אבן במכונית שהתהפכה ליד חברון"
בימין קוראים לצאת בפעולות נקם עקב התאונה בחברון

טקס נוסף התקיים מוקדם יותר בזירת התאונה בהשתתפות כ-150 בני משפחה וחברים. במקום נשמעו קולות שקראו לנקמה על הפיגוע הקשה. רבה של קריית ארבע, הרב דב ליאור, נשא דברים ואמר כי "על פי דין תורה, אירוע כזה דורש ענישה קולקטיבית נגד הפורעים ששפכו את דמנו, ענישה שצריכה לבוא על ידי צה"ל. ההתיישבות היא חזקה ובעלת עוצמות ואנו נעמוד גם בכאב הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעצרת, שנערכה תחת אבטחה כבדה, דיבר גם חבר הכנסת מיכאל בן ארי שאמר, כי "אלוף פיקוד מרכז הפקיר את חייו של יונתן הקטן בשיתוף הפעולה שלו עם הרשות הפלסטינית ותרבות השקר של המשטרה שהזדרזה להודיע כי מדובר בתאונת דרכים שנגרמה ממהירות מופרזת או מאלכוהול. שיתוף הפעולה הזה מסלק את שארית האמון שהיה לנו במשטרה או בפיקוד הבכיר של צה"ל. אני קורא לתושבים להגן על עצמם. הבנייה על הגבעות כאן לא צריכה להוריד מעוצמת הנקמה שחייבת לבוא מידי צה"ל שרק היא תרתיע את האויב מלבצע את הפעולות הללו".

במקום דיבר גם יו"ר מועצת יש"ע דני דיין שתקף את שר החינוך לשעבר יוסי שריד ואת אנשי השמאל. "רק בשבוע שעבר ערכו מסע דה-לגיטימציה נגד תושבי קריית ארבע, ובבוקר הפיגוע כתב שר החינוך לשעבר מילים מחרידות על אנשי הקריה. אדמו"רי השמאל אמרו בעבר שמילים הורגות, והם אכן צדקו".


מפקד מרחב יהודה במשטרה נפגש עם המשפחה לפני הלוויה ואמר להם כי קרוב לוודאי שמדובר היה בפיגוע. המשפחה אמרה לאחר הפגישה כי משטרת מחוז ש"י הודיעה להם כי למרות שבתחילה היו השוטרים סבורים כי מדובר בתאונת דרכים, הרי שהאירוע נגרם כתוצאה מידוי אבנים של פלסטינים וכי מדובר בפיגוע חבלני. טרם התקבלה תגובת המשטרה לדברים.

לטענת המשפחה, נציג המשטרה שוחח עימם ואמר כי יפעל להכרתם כנפגעי פעולת איבה. היום כבר מודים במשטרה כי אבן שפגעה בפניו של פלמר שנסע ברכב הובילה להתהפכות הקטלנית. כמו כן, אקדחו האישי שהיה עליו נעלם מהזירה וקיים חשד כי נלקח בידי פלסטינים.

מדובר צה"ל נמסר, כי אפשר שלעבר פלמר ובנו יודו אבנים מרכב חולף ולא ממארב בצד הדרך. "מבדיקת פיקוד מרכז ביום שישי עלה כי לא היו יידוי אבנים מצידי הדרך על הרכב המדובר. לאור ממצאים נוספים עולה האפשרות כי ייתכן והיה יידוי אבנים מרכב חולף. הנושא נמצא בבדיקה", נמסר.

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully