וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו הודה למאבטח השגרירות: "מנעת אסון כבד"

פנחס וולף

11.9.2011 / 18:39

ראש הממשלה נפגש עם יונתן, ראש צוות המאבטחים בשגרירות ישראל במצרים, ובירך אותו על תפקודו בפריצה לבניין השגרירות. גם שר הביטחון ברק הודה לו: "גילית אחריות הראויה לכל שבח"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש היום (ראשון) בלשכתו בירושלים עם יונתן, ראש צוות המאבטחים בשגרירות ישראל במצרים, ובירך אותו על תפקודו הראוי לציון במהלך הפריצה לבניין השגרירות בידי אלפי מפגינים מצרים בערב שישי. "הפגנת קור רוח שמנע אסון כבד", אמר נתניהו. יונתן, מצדו, הודה לראש הממשלה על המאמצים להשיב אותו ואת יתר המאבטחים בשלום ארצה. "תודה, בלעדיך לא היינו כאן", אמר.

הפריצה לבניין השגרירות בקהיר - כותרות אחרונות:
גל מעצרים במצרים: 111 מפגינים מול השגרירות עוכבו
מצרים: נעמיד לדין המעורבים בפריצה לשגרירות ישראל
חבריו של המאבטח בשגרירות: ”בחור מוכשר וחזק”
תוגברה האבטחה סביב שגרירות מצרים בתל אביב
פרטים חדשים על החילוץ בקהיר: המאבטחים ירו באוויר

גם שר הביטחון, אהוד ברק, נפגש עם יונתן בלשכתו, בירך אותו והודה לו על תפקודו האירוע. "יונתן התנהג באומץ לב באירוע קשה מאוד, פעל בשיקול דעת וגילה אחריות הראויה לכל שבח", אמר ברק. בשתי הפגישות נכחו גם רעייתו של יונתן והוריו.

חבריו של יונתן סיפרו היום לוואלה! חדשות על חברם שהפך בסוף השבוע האחרון לגיבור לאומי. "אני מכיר את יונתן מכיתה ז', כאשר שנינו התחלנו ללמוד במקיף כללי בבית שאן. מיד היה בינינו חיבור טבעי. יונתן היה תמיד ילד מוכשר ומופנם ולא דיבר יותר מדי", סיפר אריק ביט, "הוא היה בחור חזק בבית הספר, ככה שאף אחד לא היה מתעסק איתו. את השירות הצבאי שלו הוא עשה בחיל קרבי, מאז הקשר בינינו הלך ודעך. בכל פעם שהוא מגיע לבקר את משפחתו, אנחנו יוצאים ונפגשים. לא צריך לשאול אותו שאלות, זה היה ברור לנו שהוא עושה דברים שלא ניתן לדבר עליהם".

גם ביט שמע בסוף השבוע האחרון על ההפגנות מול בניין השגרירות בקהיר. לדבריו, "מיד ידעתי שמדבר באירוע בו מעורב יונתן. דאגתי לו נורא, למרות שידעתי שהוא גיבור וייצא מזה בשלום. משפחתו מאוד צנועה וביישנית, אני בטוח שהרבה מתושבי בית שאן לא שמעו עליו ומה הוא עושה עד לתקרית בשגרירות".

אלכס פסטר, חבר משפחתו של יונתן סיפר כי "ההורים שלו דאגו לו מאוד, הם לא נרגעו עד שראו אותו בריא ושלם. בשיחה עם אמו היא סיפרה לי בהתרגשות שראש הממשלה התקשר אליהם אישית וסיפר להם על האירוע הדרמטי. הם נורא התרגשו לשמוע את ביבי מחמיא להם על בנם. 'יש לכם ילד מיוחד ואזרח למופת', אמר להם ביבי ביבי. אני מאמין שהם צריכים קצת שקט כדי לעכל את הכל".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully