וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטה ללוחמה בטרור שב ומזהיר: לא לבקר בסיני

לקראת חגי תשרי, שוב קורא המטה לישראלים להימנע מביקורים בחצי האי בשל סכנה ממשית לביטחונם. בנוסף, שב המטה על אזהרתו להימנע מנסיעות שאינן חיוניות לטורקיה

מרעננים את אזהרות המסע: המטה למלחמה בטרור שב ומזהיר ישראלים שלא לבקר בחצי האי סיני שבמצרים, בשל סכנה של ממש לביטחונם. בדו"ח חצי-שנתי שפרסם היום (שישי) המטה לקראת חגי תשרי, נאמר שאיום הטרור בסיני מוגדר כ"קונקרטי גבוה מאוד". לישראלים ששוהים בחצי האי מומלץ לצאת משם באופן מיידי. בנוסף, המטה ללוחמה בטרור שב וממליץ לדחות נסיעות שאינן חיוניות לטורקיה, למרוקו, לקניה, לגיאורגיה ולניגריה.

נלחמים בטרור בסיני - כותרות אחרונות
"מצרים הרסה 12 מנהרות הברחה בסיני"
מצרים: הצבא חשף מפעל נשק גדול בסיני
בתיאום ישראלי: "כוחות צבא מצריים נכנסו לסיני"

באזהרת המסע לגבי סיני, שחודדה לאחר הפיגוע המשולב בדרום הארץ, נאמר כי "ממידע עדכני ומהימן הנמצא בידי כוחות הביטחון עולה כי ארגוני הטרור ממשיכים בימים אלה לנסות לחטוף תיירים ישראלים בסיני לצרכי מיקוח. ידוע לנו שגורמי הטרור שוהים בסיני ומתאמים ההכנות לפיגועים מסוג זה עם סייעניהם מקרב שבטי הבדואים המקומיים. המצב הביטחוני בסיני המתאפיין בחוסר יציבות, והכוונה לפיגועים מייצרים סכנה ממשית לפגיעה בישראלים השוהים שם".

בדו"ח המטה ללוחמה בטרור מוזכרת גם טורקיה ברשימת המדינות המהוות "איום פוטנציאלי מתמשך". באזהרת מסע שפרסם המטה בחודש פברואר נאמר, כי מומלץ לישראלים להימנע מביקורים לא חיוניים במדינה, או לפחות לנקוט באמצעי ערנות וזהירות מיוחדים בעת שהייה בה.

בין ההמלצות למבקרים בטורקיה: לקיים רמת רגישות וערנות גבוהות באתרי תיירות ומקומות בילוי, להימנע מהגעה למקומות המוכרים כריכוזי ישראלים, לדחות כל הצעה מפתה ובלתי צפויה בתחום העסקי או בבלויים, לדחות הזמנות בלתי צפויות לפגישות בעיקר במקומות נידחים ובשעות החשיכה - וכן להימנע מלהכניס לחדר במלון או בחדר המגורים מבקרים חשודים או בלתי צפויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully