וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל משרד רה"מ: דוד אבנר

פנחס וולף

5.9.2011 / 18:43

אחרי חודשים שבהן נפוצה חרושת שמועות, מסתמן כי מנכ"ל חברת פרטנר לשעבר ומקורבו של נתניהו, יחליף את אייל גבאי בתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. גבאי מסיים תפקידו בסוף השבוע

מנכ"ל חברת פרטנר לשעבר, דוד אבנר, הוא המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. אבנר יחליף בתפקיד את המנכ"ל הנוכחי אייל גבאי, שהיה אמור לסיים את תפקידו כבר ב- 1 באוגוסט, אך בשל העובדה שעד אז לא נמצא לו מחליף הוא נשאר עד עתה, והוא עתיד לסיים את תפקידו בסוף השבוע הקרוב.

מאז שיצאה מלשכת ראש הממשלה ההודעה על סיום תפקידו המתוכנן של המנכ"ל הנוכחי, לפני כשלושה חודשים, החלה חרושת שמועות בנוגע למחליף הצפוי. בין השמות שעלו היו עו"ד דרור שטרום, ששימש בעבר כממונה על ההגבלים העסקיים, ומנכ"ל מנהלת תנופה, בנצי ליברמן, שכיהן בעבר גם כיו"ר מועצת יש"ע. אלא שבימים האחרונים עלה שמו של אבנר כמועמד המוביל לתפקיד. ההחלטה הסופית תתקבל בימים הקרובים, כנראה כבר בסוף השבוע הקרוב. אבנר, המשמש היום דירקטור בבנק לאומי, נחשב כמקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו.

אתמול, לאחר ישיבת הממשלה, ראש הממשלה והשרים נפרדו מגבאי. "אחת התכונות הבולטות של גבאי היא היכולת למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות מערכתיות", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בחרתי בך בגלל הרקורד המוכח שלך וניסיונך, לצד התכונות האנושיות הבולטות שלך. יש לך את כל התכונות של מנהל מצוין – כישרון, כוח רצון וחזון. הדברים הללו באו לידי ביטוי בעבודתך באופן יוצא מן הכלל. אתה הצלחת במבחן התוצאה". בשנתיים וחצי האחרונות בהן גבאי מכהן בתפקיד, נתניהו נהג להטיל עליו לעמוד בראשות ועדות שונות, ביניהן הוועדה לבחינת הריכוזיות במשק. גבאי חבר גם בוועדת טרכטנברג, בה יישאר חבר גם לאחר סיום תפקידו.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully