וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פוטין מתפשט אצל הרופא לבדיקה רפואית

ולדימיר פוטין אינו רק ראש הממשלה, אלא גם אחד הגברים הנערצים ברוסיה. בין היתר, הוא אוהב להיאבק בטיגריסים כשהוא עירום למחצה. הפעם, כלי התקשורת ליוו אותו אל המרפאה המקומית

(צילום: אתר ה"דיילי טלגרף")

הקיץ בעיצומו. אין שעה יפה מזו עבור האיש החזק ברוסיה לפשוט את חולצתו ולהציג את שריריו לציבור, אחרי כמעט שבועיים שלא עשה זאת.

כלי התקשורת המערביים שסיקרו את ביקורו של ולדימיר פוטין אצל "הרופא המומחה" בעיר סמולנסק עשו זאת בטון לעגני מעט, והדגישו את האופי המגויס של הבדיקה שנערכה לראש הממשלה. מנגד, ובאופן טבעי, כלי התקשורת הממלכתיים ברוסיה דיווחו בהתלהבות כי פוטין "זכה לשירות יוצא דופן במרפאה המקומית", וכי בתום הביקור "שוחח עם הרופא על רפורמות כלכליות".

גם אהוד אולמרט שלח חיזוקים מישראל

ראש הממשלה צולם במרפאה כשהוא מתלונן בפני הרופא על כאבים בכתף, לאחר אימון מאומץ בספורט החביב עליו - ג'ודו. "האם נקעתי את הכתף, דוקטור?" שאל פוטין, "האם יש לך פנאי כדי לבדוק אותי?". הרופא נזקף מיד: "בהחלט". לאחר שפוטין התפשט ונותר במכנסיו, נקש הרופא קלות על הכתף, ורשם לראש הממשלה קרם וכמה משחות.

כשהוא אינו עסוק בצלילה למעמקי ים, בציד דובי יער, בהטסת מטוסי קרב או בהיאבקות בטיגרסים, ראש הממשלה אוהב להפיל את יריביו על מזרן הג'ודו. הוא מחזיק בחגורה שחורה, ומשתתף מדי פעם באימונים של הנבחרת הלאומית. בעבר, אף שלח לו ראש הממשלה אהוד אולמרט חליפת ג'ודו מיוחדת, שעליה רקומים דגלי ישראל ורוסיה. פוטין טרם צולם כשהוא לובש אותה בפומבי.

עוד על ראש הממשלה המפורסם
ולדימיר פוטין לשירותכם: מדריך ג'ודו
צפו בו צולל למעמקים ושולה כד עתיק
רה"מ הרוסי מזמין גם אחרות להתפשט
פוטין והמקרה של הדשא בשעת הלילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully