וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריה של הכדורסלנית תמר מעוז נרצחו בירושלים

עולם הכדורסל הישראלי קיבל את הבשורות המרות על הוריה של קפטנית נבחרת ישראל לשעבר: "זה לא נתפס, כולם פה בהלם"

עולם הכדורסל הישראלי הוכה בתדהמה היום עם הישמע הבשורות הקשות על כך שהזוג שנרצח היום (ראשון) בירושלים זוהה כהוריה של כדורסלנית העבר ועוזרת מאמנת רמת השרון, תמר מעוז. את ההודעה על המקרה קיבלה מעוז, שמכהנת גם כעוזרת המאמן של נבחרת הקדטיות, ברומניה שם היא נמצאת עם הנבחרת באליפות אירופה, והיא נמצאת כעת בדרכה לארץ.

איגוד הכדורסל מסרו בהודעה רשמית: "איגוד הכדורסל בישראל משתתף באבלה הכבד של תמר ומשפחתה. נחזק את ידיה בשעות קשות אלה".

ליעד סואץ קרני, ששיחקה עם מעוז, סיפרה לוואלה! ספורט: "אין לי מה להגיד פשוט.אני עוד לא מעכלת אז אני בטוחה שהיא לא. זה לא נתפס בכלל, פשוט לא נתפס. תמר היתה מאוד מאוד קרובה להורים שלה, והיא ממשפחה מאוד מאוד מלוכדת. כל מי שאני דברתי איתו בהלם מהסיפור הזה, גם אני, ובטוח שההלם שלנו מתגמד לעומת מה שעובר על תמר עכשיו".

סואץ קרני הוסיפה: "תמר היא בן אדם מדהים שכל מי שמדבר איתה ויש לו קשר איתה תומך בה ויתמוך בה במה שצריך. גם אני. קשה לי לדעת במצב כזה מה היא צריכה ומה צריך לעשות. כמובן שמה שהיא תצטרך נעשה ונהיה שם בשבילה".

קבוצת רמת השרון מסרה בהודעה רשמית: "אנחנו המומים וכואבים את הטרגדיה שפקדה את תמר ומשפחתה. היכרנו את הוריה כל כך הרבה שנים, ואנחנו נהיה שם בשבילה ונחזק אותה בתקופה הקשה שהיא עוברת. היא יודעת שאנחנו סוג של בית ומשפחה עבורה, ועכשיו, כשהמשפחה האמיתית שלה מתמודדת עם טרגדיה כזו, זה מקבל משנה תוקף".

טרגדיה בירושלים: הוריה של הכדורסלנית תמר מעוז נרצחו

  • עוד באותו נושא:
  • תמר מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully