וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צולל אל הנשיאות: פוטין בכותרות - והפעם במעמקים

12.8.2011 / 3:01

לקראת הבחירות הבאות שיערכו ברוסיה, נדמה כי רב הנסתר על הגלוי - מי יהיה הנשיא הבא: ולדימיר פוטין או דימיטרי מדבדב? בינתיים, מצליח פוטין להישאר במרכז העניינים הציבורי

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

רשת הטלוויזיה הרוסית שידרה אמש (חמישי) צילומים של ראש הממשלה, ולדימיר פוטין, בעת צלילה שערך באתר ארכיאולוגי המצוי במימיו של הים השחור. אין זו הפעם הראשונה שפוטין התנסה בצלילה, אלא שהפעם הגיע לעומק של שני מטרים.

פוטין, שטיפח את תדמיתו כאדם פעלתן במהלך שנותיו כנשיא, מצליח גם היום לתפוס את תשומת ליבה של התקשורת, על אף שבראש מוסד הנשיאות מכהן דימיטרי מדבדב. מאז נבחר לראשות הממשלה, דואג פוטין להישאר באור הזרקורים על מנת להזין את השמועות בדבר שאיפתו לשוב למוסד הנשיאות בבחירות הבאות. במקביל, הצהירו הוא ומדבדב כי בכוונתם להתמודד בבחירות הבאות. עם זאת, הדגישו כי לא יתחרו האחד בשני.

לקראת הבחירות, מאמינים רבים ברוסיה כי זהות הנשיא הבא תוחלט בסופו של דבר בצוותא על ידי מדבדב ופוטין, ש"יסגרו" ביניהם מי מהשניים יתמודד. בראיון עמוס בהתבטאויות לפני כחודשיים, התייחס מדבדב לאפשרות שפוטין יתמודד, אך נראה כי רק הוסיף לבלבול: "השאלה היא אם הוא (פוטין) יקבל החלטה או לא. ההחלטה הזו אינה בהכרח קשורה לרצונותיו". לדבריו, האקלים הפוליטי ברוסיה "בהחלט זקוק לתחרות", אולם "העניין עם ולדימיר פוטין הוא ששנינו מייצגים את אותו כוח פוליטי. קשה לי לדמיין התמודדות נגדו. התמודדות בין שנינו עלולה להזיק למטרות שפעלנו למענן בשנים האחרונות. זה לא יהיה התסריט המומלץ עבור המדינה".

עוד בנושא:
מדבדב: רוצה עוד כהונה, אך לא אתמודד מול פוטין
כל הדרכים מובילות לקרמלין: פוטין בדרך חזרה?
צפו בתשדיר של פוטין: התפשטי - וזכי באייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully