וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדרנית תובעת את שטראוס-קאהן: "אלים וסאדיסט"

גורלו של התיק הפלילי נגד יור"ר קרן המטבע לשעבר עדיין לוט בערפל, אך בינתיים החליטה המתלוננת, נפיסאטו דיאלו, להגיש תביעה אזרחית: "חייה התפרקו לרסיסים". תגובתו: "רודפת בצע"

עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של התיק הפלילי התלוי ועומד בניו יורק נגד דומיניק שטראוס-קהאן, יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, החשוד באונס חדרנית מלון, לאחר שבעיות אמינות קיעקעו את עדותה של המתלוננת, נפיסאטו דיאלו, מהגרת מגינאה. אולם דיאלו אינה מוותרת, ובמקביל, הגישה אמש (שני) תביעה אזרחית נגד שטראוס-קאהן, בה היא טוענת שנפלה קורבן ל"תקיפה אלימה וסאדיסטית".

בתביעה חוזרת דיאלו על הטענה שהופיעה גם בתלונתה הפלילית, לפיה שטראוס-קאהן קיבל את פניה בסוויטה שלו במלון כשהוא עירום, כלא אותה בחדר והכריח אותה לבצע בו מין אוראלי. "בהאמינו כי הוא חסין מתביעה במדינה הזו, שטראוס-קאהן תקף את גב' דיאלו בכוונה תחילה, בברוטאליות ובאלימות", נכתב בכתב התביעה, "ובתוך כך השפיל אותה וחילל את כבודה כאשה".

הפרשות של שטראוס-קאהן - כותרות אחרונות:
צפו בחדרנית של שטראוס-קאהן מספרת הכל
אמה של המתלוננת הצרפתייה: גם אני שכבתי עם שטראוס-קאהן
צפו: שטראוס-קאהן לא מצליח לפתוח את דלת ביתו

נפיסאטו דיאלו, חדרנית מלון "סופיטל" בניו יורק שהתלוננה כי דומיניק שטראוס-קאהן אנס אותה, משוחחת עם התקשורת, יולי 2011. רויטרס
"זכאית לפיצוי על נזק פיזי, רגשי ופסיכולוגי". נפיסאטו גיאלו/רויטרס

שטראוס-קאהן ממשיך להכחיש בתוקף את כל ההאשמות, ואתמול מסר הצהרה בה טען כי היא "מו?נעת מרדיפת בצע", וכי התביעה האזרחית "מוכיחה זאת סופית". יש לציין שכתב התביעה כלל אינו מכיל דרישה כספית ספציפית, אם כי הוא קובע שהתובעת זכאית לפיצוי על נזק פיזי, רגשי ופסיכולוגי, כמו גם פיצוי על עלויות משפטיות, ובנוסף דורש לקנוס את שטראוס-קאהן כאמצעי ענישה.

עוד מבהיר כתב התביעה, כי יוצגו גם ראיות למקרים קודמים שבהם שטראוס-קאהן תקף נשים מינית. "חייה של גב' דיאלו ובתה התפרקו לרסיסים בעקבות המקרה", נכתב בו עוד.

התיק הפלילי בפרשה, בינתיים ממשיך להתנהל בעצלתיים, והדיונים בו נדחים שוב ושוב. לאחר שבועות ארוכים של הפסקה, צפוי להתקיים דיון נוסף ב-23 באוגוסט. התביעה בתיק סירבה להגיב בנושא התביעה האזרחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully