וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מנהל סניף בנק בכרמיאל גנב 12 מיליון

קובי מנדל

18.5.2011 / 22:25

מנהל סניף "מזרחי-טפחות" חשוד שנטל 12 מיליון שקלים מחשבון אחד הלקוחות ונמלט מהארץ. במשטרה חושדים כי האיש מעל בכספים בכדי לכסות על חובות אליהן נקלע בהימורים

אבי אלג'ם, חבר ילדות של שחר נאוס, מנהל סניף בנק מזרחי טפחות בכרמיאל, הופתע לגלות כי בבנק נפתח חשבון פיקטיבי על שמו - וכי מהחשבון נמשכו כ-12 מיליון שקלים. כך נודע הבוקר (חמישי) לוואלה! חדשות.

ידיד משותף של השניים התקשר בתחילת השבוע אל אלג'ם, תושב צורית העוסק בנדל"ן, ואמר לו: "שחר עשה בלגן בחשבונות שלך". אלג'ם התקשר מיד אל חברו, מנהל סניף הבנק, אך לא הצליח לאתרו כדי לברר את העניין. מאוחר יותר התברר כי נאוס, כבן 40, הספיק ככל הנראה להימלט לחו"ל עם הכסף.

החבר המשותף מסר לאלג'ם כי נאוס חתם על תצהיר בפני עורך דין, בו מפורטות לכאורה כמה מהפעולות הבלתי-חוקיות שביצע בחשבונותיו. בין היתר, פתח נאוס חשבונות פיקטייבים בשמו של אלג'ם ושיעבד לסניף נכסי נדל"ן שהיו בבעלותו. ככל הנראה התצהיר נועד לנקות את אלג'ם מחשד כי היה שותף למעילה שהתבצעה בבנק.

לדבריו פרקליטו של אלג'ם, עו"ד ירון זומר, בחשבון הבנק המקורי של מרשו היו נכסים בשווי חמישה מיליון שקלים בלבד. נאוס, נטען, צירף לחשבון נכסים אחרים - חלקם פיקטיביים - בסך שבעה מיליון שקלים, ויצר מצג שווא לפיו שווי החשבון נאמד בסכום גדול בהרבה. לאחר מכן, משך מנהל הסניף את הכסף, אך טרם ברור מה עשה בו בהמשך. ייתכן כי חלק מהכספים שמשך נאוס שימשו אותו לכיסוי הפסדים בשוק ההון או לכסות חובות שנבעו מהימורים שונים.

לדברי זומר, כאשר פנה מרשו אל הבנק בדרישה לקבל הסברים על הפעולות שהתבצעו בחשבונו הוא נענה בשלילה. עם זאת, אישרו בפניו נציגי הבנק כי צוותים ממחלקת הביקורת של הבנק מעורבים בחקירת המקרה. לטענת זומר, אלג'ם מעולם לא קיבל מידע מהבנק על הנעשה בחשבון, ופניות שנעשו לרעייתו של נאוס כדי לקבל פרטים על מעשיו של בעלה, המכיר כאמור את אלג'ם עוד משחר ילדותם, נפלו על אוזניים ערלות. הוא הוסיף כי הוא דורש מהבנק למחוק באופן מיידי את כל יתרות החובה של מרשו, ולבטל לאלתר את החשבונות הפיקטיביים שנפתחו בשמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully