וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: מובארק יתנצל, סוזן שוחררה בערבות

17.5.2011 / 15:03

לטענת העיתון "א-שורוק", הנשיא המודח צפוי לשאת נאום טלוויזיוני בו יתנצל על הפגיעה בבני עמו, בניסיון לסחוט חנינה. התביעה הודיעה על שחרור אשתו ממעצר, לאחר שהשיבה נכסים למדינה

נשיא מצרים המודח, חוסני מובארק, צפוי להתנצל בפני אזרחי המדינה ולבקש חנינה. כך דיווח הבוקר (שלישי) העיתון המצרי "א-שורוק". לטענת גורמים מצרים וערבים שצוטטו בעיתון, מובארק יקליט נאום שישודר בערוצי הטלוויזיה, ובו יתנצל בשמו ובשם משפחתו על הפגיעה בבני עמו. כמו גן, על פי הדיווח, המנהיג העצור צפוי להשיב את נכסיו לרשות המדינה - כל זאת, כדי לעודד את המועצה הצבאית העליונה לחון אותו.

במבקיל, הורו היום רשויות התביעה במצרים על שחרורה בערבות של רעייתו של מובארק, סוזן, הנמצאת גם היא במעצר, שוחררה לאחר שהשיבה נכסים שונים לרשות המדינה. "אם היא תשיב את הכסף, זה יהיה מספיק עבור המערכת המשפטית", הסביר לרשת אל-ערבייה שר המשפטים המצרי, מוחמד אל-גינדי.

סוזן מובארק מאושפזת לצד בעלה בבית החולים בשארם א-שייח, לאחר שביום שישי התלוננה על התקף לב. אתמול נמסר כי היא צפויה לעבור צנתור. אמש דווח כי היא השיבה לידי הרשויות חלק מנכסיה, ששוויים נאמד בכ-3.4 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully