וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה נחשפה: מי הוזמן לחתונה המלכותית?

ההכנות לחתונה המלכותית בבריטניה בעיצומן, וכעת נחשפו רשימת המוזמנים וסידורי הישיבה של הטקס המפואר. בין 2,000 המוזמנים: הזמר אלטון ג'ון ובני הזוג ויקטוריה ודיוויד בקהאם

רשימת המוזמנים וסידורי הישיבה לחתונה המלכותית של הנסיך ויליאם וארוסתו קייט מידלטון נחשפו: בין 2,000 המוזמנים, יסעדו לצד החתן והכלה גם הזמר אלטון ג'ון, הכדורגלן דיוויד בקהאם ואשתו הזמרת ויקטוריה בקהאם והשחקן רואן אטקינסון, הידוע יותר כ"מיסטר בין". כך דיווחה אמש (שבת) רשת BBC.

בני משפחה קרובים ישבו לצד הזוג המלכותי, ואילו את המלכה אליזבת' ילוו הנסיך צ'ארלס, הדוכס מאדינבורו, הדוכסית מקורנל והנסיך הארי שישבו בשורה הראשונה.

באירוע הנוצץ שייערך ב-29 באפריל בכנסיית וסטמינסטר בת 1,000 השנים, ישתתפו גם השחיין האולימפי איאן ת'ורפ, שהודיע לאחרונה כי יחזור למקצוע לאחר שפרש על מנת להשתתף באולימפיאדה הקרובה בלונדון ב-2012. הנסיך ויליאם פגש את ת'ורפ במהלך ביקורו באוסטרליה בשנה שעברה.

בחתונה צפויים להשתתף גם אנשי צבא רבים. הנסיך ויליאם הזמין את בני משפחותיהם של שני חבריו הטובים שנהרגו במהלך שירותם הצבאי. כמו כן, יוזמנו אישים רבים ממשפחת המלוכה הבריטית בהם גם רבים מבני משפחתה של הנסיכה דיאנה, אמם של הנסיכים ויליאם והארי.

בטקס ישתתפו גם 46 בני מלוכה בכירים בהם נסיך בחריין. כמו כן, ישתתפו באירוע חברי הקבינט הבריטי ובראשם ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון וכן יו"ר האופוזיציה, אד מיליבנד.

(עדכון ראשון: 20:17, 23.04.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully