וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עיריית קלנסוואה נרצח ביריות ברכבו

איילה חננאל, אריאל נוי וניר יהב

14.4.2011 / 0:05

כוחות גדולים של המשטרה ומג"ב פרושים באזור ומחפשים אחר היורים, שרכבם נמצא לאחר שהוצת. הירי בוצע בזמן שמפקד משטרת טייבה וכוחותיו היו בפעילות בעיר בכדי "לחזק את תחושת הביטחון"

מנכ"ל עיריית קלנסוואה, ויאם זמירו, נרצח אמש (רביעי) ביריות ברכבו, בדרכו חזרה לביתו. סמוך לשעה 21:00 הוזעקו צוותי מגן דוד אדום לאירוע ירי ואיתרו את זמירו כשהוא סובל ממספר רב של פצעי ירי, במרחק כמה מאות מטרים מביתו. זמירו בן ה-38 פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. כוחות גדולים של המשטרה פרשו מחסומים באיזור, כשבמקביל הגיעו לזירה קצינים ממרחב השרון, בשל תפקידו הבכיר של הקרבן.

רכבם של החשודים בירי נמצא סמוך לזירת הירי לאחר שהוצת ונשרף כליל וכלי הנשק, בו על פי החשד השתמשו לירי, נמצאו ברכב. בעבר אוים זמירו על ידי גורמים עבריינים ולפני כחודש הושלך לעבר ביתו רימון שכתוצאה ממנו אשתו ושתי בנותיו לקו בהלם.

בעקבות הרצח שורר בעיר קלנסוואה הלם גדול, בעיקר משום שהנרצח היה דמות מוכרת ובכירה בעיר. תושבים רבים התאספו במרכז העיר במטרה להפגין נגד מקרי הרצח הרבים שאירעו בתקופה האחרונה בעיר ובמגזר הערבי. זמירו הוא הנרצח השישי מהאזור תוך פחות מחודש - לפניו נרצחו ארבעה אזרחים בעיר טייבה ואדם נוסף מקלנסוואה.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, מסר בתגובה כי "אנו מזועזעים. לצערנו, הכתובת היתה על הקיר. אנו מתריעים מזה כשנתיים שרצח של ראש רשות או בעלי תפקידים בכירים ברשויות המקומיות הוא עניין של זמן. לצערי, האלימות גואה בחברה הישראלית ופתרונות אין. לפני כמה חודשים העברנו חוק ביחד עם ח"כ דוד אזולאי, יו"ר ועדת הפנים שמחייב את המדינה לתקצב אבטחת ראשי רשויות ובכירים".

רצח ביריות של בכיר עיריית קלנסוואה, אפריל 2011. פאנט
זירת הרצח/פאנט

בשל הרציחות הרבות באזור, הוכנסו אליו לאחרונה שלוש פלוגות של משמר הגבול. אמש אף יצאו כוחות גדולים, בהם מאות שוטרים ואנשי מג"ב, למבצע אכיפה ברחבי ערי המשולש, במטרה לחזק את תחושת הביטחון בקרב התושבים ולהגביר את האכיפה המשטרתית. מפקד משטרת טייבה וכוחותיו אף היו בפעילות גלויה בקלנסוואה עצמה בעת שמנכ"ל העירייה נרצח, מה שמחזק את התחושה כי הגורמים העבריינים בערי המשולש לא ממש נרתעים מהמשטרה.

(עדכון ראשון: 22:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully