וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים של מיידוף: בחשבון של רות נמצאים לפחות 14 מיליון דולר מכספי ההונאה

סוכנויות הידיעות

16.3.2011 / 14:19

החשבון התגלה על ידי הנאמן הממונה על כינוס נכסי חברת ההשקעות של מיידוף, אשר הגיש תביעה נגד הרעיה



לחשבון של רות מיידוף בבנק אוף ניו יורק מלון הוכנס סכום של 14 מיליון דולר לפחות מתוך כספי ההונאה שביצע בעלה ברנרד מיידוף, כך גילה הנאמן הממונה על כינוס נכסיה של חברת ההשקעות של מיידוף, אירווינג פיקארד. פיקארד אמר כבר ב-2009 כי הוא מעוניין להשיב למשקיעים רווחים בסך 44.8 מיליון דולר שגרפה רות מיידוף כתוצאה מהונאת הפונזי של בעלה.



פיקארד אמר כי בשבוע שעבר ביקש מהבנק את דפי החשבון החודשיים של בני הזוג מיידוף, רישומים על צ'קים שחזרו ומסמכים נוספים מינואר 2002 ועד לדצמבר 2008, כדי להשתמש בהם בבית המשפט, והבנק הסכים למסור אותם.



לפי המסמכים, הכסף שנכנס לחשבונה האישי של רות מיידוף הגיע מהחברות של בעלה, אשר לא קיבלו דבר בתמורה, אמר פיקארד. כשנחשפה הונאתו של ברנרד מיידוף, הכספים נהפכו לרכושם של לקוחותיו של מיידוף, טען פיקארד בתביעה נגד רות מיידוף. רות מיידוף צריכה להגיב לתביעה עד ה-31 במארס. אף שנכסיה של מיידוף, בהם בתים, תכשיטים וחשבונות בנק, הוחרמו, היא עדיין "אדם בעל אמצעים", לדברי פיקארד.



בחשבון בבנק אוף ניו יורק מלון הוסתרו כספים שהועברו כביכול כתשלומי ריבית על הלוואות שביצעו החברות של מיידוף, כספים שהיו צריכים להיות מועברים לחברות ולא לאשתו של מיידוף, אמר פיקארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully