וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן שב וגינה הפיגוע: "בזוי ולא אנושי"

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שב וגינה את רצח משפחת פוגל מאיתמר. הוא אמר כי הרשות היתה מונעת את הפיגוע, לו היה בידיה מידע מוקדם

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שב וגינה הבוקר (שני) את הפיגוע באיתמר, בו נרצחו חמישה בני משפחת פוגל. לדבריו הפיגוע הוא "בזוי, לא מוסרי ולא אנושי. המראות האלה – רצח פעוט וילדים ואישה שנשחטת גורמים לכל אדם שניחן באנושיות לכאוב ולבכות". אבו מאזן אמר את הדברים בראיון לגל ברגר מרשת ב' של קול ישראל. הוא הוסיף כי הרשות הפלסטינית היתה מונעת את הפיגוע, לו היה בידיה מידע מוקדם. הוא הוסיף כי לא צפוי גל טרור בקרוב והבהיר כי לא יאפשר זאת.

אבו מאזן דחה את הטענות שמשמיעה ממשלת ישראל, לפיה ישנה הסתה ברשות: "אין היום במסגדים הסתה, מאז שישנו נוסח דרשה אחיד בכל המסגדים, אותו ניסח שר ההקדשים הפלסטיני", אמר. יו"ר הרשות קרא לכנס ועדה משותפת לישראל לפלסטינים ולארה"ב, שתבדוק את הטענה להסתה בספרי הלימוד הפלסטינים.

אמש ביקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבבית הורי הנרצחים בפיגוע באיתמר, משפחות פוגל ובן ישי, בירושלים. ראש הממשלה אמר בביקור כי "הם רוצחים ואנחנו בונים, אומרים שארץ ישראל נבנית בייסורים, אבל לא חשבנו שהייסורים יהיו כל כך גדולים. המעשה הנפשע הזה גרם לכולנו לבוא ולהגיד, עד כאן. כוחות הביטחון עושים את כל המאמצים לאתר את הרוצחים ואנחנו נתפוס את אותם פושעים. אלו לא אנשים, אלו מפלצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully